🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10748.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای حذف بریدگی بالای نمایشگر آیفون روی راهکاری متفاوت و خلاقانه کار می‌کند

مستندات مربوط به پتنت اپل برای حذف بریدگی بالای نمایشگر نشان می‌دهد این شرکت در تلاش است تا فیس آیدی و سایر حسگرها را در منطقه‌ای به نام «Window Region» زیر نمایشگر جای دهد تا ...

مستندات مربوط به پتنت اپل برای حذف بریدگی بالای نمایشگر نشان می‌دهد این شرکت در تلاش است تا فیس آیدی و سایر حسگرها را در منطقه‌ای به نام «Window Region» زیر نمایشگر جای دهد تا ضمن حذف ناچ، بتواند بالاترین کیفیت تصویربرداری و دقت بالای حسگر را در اختیار کاربران قرار دهد.

پتنت ثبت شده اپل، اطلاعات بیشتری در مورد تلاش این شرکت برای توسعه آیفون بدون بریدگی بالای نمایشگر و استفاده از حسگر زیر نمایشگر به اشتراک می‌گذارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم

این احتمال وجود دارد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم - که نسل‌های بعدی آیفون بدون ناچ به بازار عرضه شوند. وب‌سایت «Patently Apple» تصاویری از فناوری جدید اپل به اشتراک گذاشته شده که در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است. در این پتنت، اپل توضیح - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم - می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم - منطقه‌ای زیر نمایشگر به نام Window Region را توسعه می‌دهد که دوربین و حسگرهای زیر نمایشگر در آن منطقه‌ مشخص قرار می‌گیرند. مکانیزم این قسمت بدین صورت است که حسگر در زمان لزوم فعال شده و در حالتی که کاربر نیازی به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم - آنها ندارد پنهان می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم

در واقع در زیر نمایشگر قسمت متحرکی طراحی شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم - که به بهبود کیفیت عملکرد حسگرهای زیر نمایشگر کمک می‌‌کند. این قسمت متحرک که در واقع نمایشگری انعطاف پذیر است، در زمان لزوم از مقابل حسگرها کنار می‌رود تا حسگرها بتوانند مورد استفاده قرار گیرند. این قسمت متحرک در تصاویر مربوط به پتنت به نمایش گذاشته شده تا تصویری از فناوری به کار گرفته شده در اختیار کاربران قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم

اپل نیز همچون سایر شرکت‌های تولیدکننده موبایل در بازار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم - روی کاهش اندازه بریدگی بالای نمایشگر و حذف ناچ کار می‌کند و قصد دارد فیس آیدی و دوربین سلفی را به زیر نمایشگر منتقل کند. هنوز مشخص نیست کوپرتینویی‌ها چه زمان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم - این فناوری را به بهره‌برداری می‌رسانند. اما مسلم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر دستجرد استان قم - است حذف ناچ و استفاده از فناوری‌های خلاقانه موضوعی است که اپل نیز به آن توجه نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone