🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31056.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

تبلیغ جدید تماس گروهی فیس تایم اپل با حضور الویس [تماشا کنید]

آخرین ماه سال میلادی نزدیک است و به همین دلیل اپل تصمیم گرفت تا تبلیغ جدیدی را ایجاد کند که تمرکزش روی تماس گروهی فیس تایم است. این ویژگی در آیفون، اپل واچ و مک ...

آخرین ماه سال میلادی نزدیک است و به همین دلیل اپل تصمیم گرفت تا تبلیغ جدیدی را ایجاد کند که تمرکزش روی تماس گروهی فیس تایم است. این ویژگی در آیفون، اپل واچ و مک که از سیستم عامل‌های watchOS 5.1، iOS 12.1 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر پارس آباد استان اردبیل - و macOS 10.14.1 استفاده می‌کنند در دسترس قرار دارد.

این کلیپ یک دقیقه‌ای افرادی را نشان می‌دهد که شبیه به الویس پریسلی هستند و آهنگ There's Always Me را می‌خوانند. الویس‌ها با استفاده از تماس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر پارس آباد استان اردبیل - گروهی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر پارس آباد استان اردبیل - فیس تایم با هم صحبت می‌کنند و در حال خواندن آهنگ هستند.

البته نمی‌توان گفت که افراد درون این تبلیغ آیا به طور همزمان با ۳۲ نفر در حال مکالمه هستند یا نه. این تبلیغ با عنوان «فیس تایم گروهی در آیفون» به پایان می‌رسد.

ویژگی تماس گروهی در فیس تایم، یکی از ویژگی‌هایی به شمار می‌رود که - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر پارس آباد استان اردبیل - افراد از سال ۲۰۱۰ خواستار آن بودند. یکی از نقاط قوت تماس گروهی در فیس تایم در مقایسه با رقبا این است که چیزی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر پارس آباد استان اردبیل - به عنوان «میزبان» وجود ندارد.

به این معنی که همه‌ی افراد فارغ از اینکه شروع کننده‌ی تماس گروهی هستند یا نه، بدون نگرانی بابت از بین رفتن گروه می‌توانند از گروه بیرون بروند و تماس گروهی را ترک کنند. این موضوع چه به صورت صوتی و چه به صورت ویدیویی امکان پذیر است.

فیس تایم گروهی همچنین به طور پویا تشخیص می‌دهد که چه کسانی در حال صحبت هستند و آن‌ها را اصلی ترین صدا‌های دریافتی می‌کند. موضوعی که منجر به از بین رفتن صدا‌های اضافی می‌شود. موضوعی که باید در تماس گروهی بین ۳۲ نفر حتما رعایت شود.

در ادامه می‌توانید کلیپ تبلیغاتی جدید شرکت اپل برای فیس تایم گروهی آیفون با حضور چند الویس پریسلی را تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone