🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31055.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

امکان انتقال آرشیو موسیقی شخصی به اسپاتیفای در آخرین نسخه آزمایشی

طبق توییت جدید Jane Manchun Wong که به کشف قابلیت‌های معرفی نشده در اپلیکیشن‌ها علاقه شدیدی دارد، به نظر می‌رسد که اسپاتیفای این روزها قابلیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن خود تست می‌کند. یکی از آن‌ها ...

طبق توییت جدید Jane Manchun Wong که به کشف قابلیت‌های معرفی نشده در اپلیکیشن‌ها علاقه شدیدی دارد، به نظر می‌رسد که اسپاتیفای این روزها قابلیت‌های جدیدی را برای اپلیکیشن خود تست می‌کند.

یکی از آن‌ها خصوصیتی است که به کاربران اجازه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - انتقال موزیک از آرشیو شخصی به کلکسیون موزیک اسپاتیفای را می‌دهد. این قابلیت که در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - نسخه اندروید اپلیکیشن رؤیت شده، راه خوبی است تا به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - موزیک‌هایی که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - در آرشیو اسپاتیفای وجود ندارند در Library اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران

اما تغییر دیگر، ظاهر جدید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - و متحول شده بخش Library است. این بخش حالا به کاربر اجازه می‌دهد که برای دسترسی به آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، پلی‌لیست‌ها و موارد دیگر به طور افقی سوایپ کند. همچنین پلی‌لیست جدیدی از آهنگ‌های محبوب کاربر در دستور کار است که ظاهرا به مرور زمان و با گوش دادن آهنگ‌های جدید، به‌روزرسانی می‌شود.

همچنین به نظر می‌رسد که با استفاده از قابلیت جدیدی به نام Saved for later کاربران می‌توانند پادکست‌ها را برای خود ذخیره کرده تا در زمانی دیگر به آن گوش بدهند. ضمنا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - در بخش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - مربوط به پادکست‌ها نیز یک سری تغییرات ظاهری مشاهده می‌گردد.

هیچ کدام از این تغییرات هنوز به تأیید رسمی اسپاتیفای نرسیده‌اند. با این وجود بعید نیست که در آینده‌ای نزدیک، شاهد ارائه آن‌ها به شکل یک به‌روزرسانی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا وزرا سرخرود هم تعمیرات دارید
پاسخ: بله در وزرا شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone