تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24249.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

داده‌های محرمانه تمام شهروندان اکوادور افشا شد

در یک نشت اطلاعاتی گسترده داده های محرمانه تقریبا تمامی شهروندان اکوادور از رییس جمهور گرفته تا جولیان آسانژ و حتی افرادی که در قید حیات نیستند، افشا شده است. کمپانی امنیتی vpnMentor در بررسی های خود ...

در یک نشت اطلاعاتی گسترده داده های محرمانه تقریبا تمامی شهروندان اکوادور از رییس جمهور گرفته تا جولیان آسانژ و حتی افرادی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که در قید حیات نیستند، افشا شده است.

کمپانی امنیتی vpnMentor در بررسی های خود به نشت اطلاعاتی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در سرور کمپانی اکوادوری Novaestrat پی برده که در آن داده های دفاتر دولتی، بانکی و انجمنی خودرویی ذخیره شده. حجم و تنوع داده های لو - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رفته - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بسیار گسترده - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بوده و شامل نام، تاریخ تولد، کد ملی، - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - وضعیت تاهل و اشتغال، - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موجودی حساب بانکی، سوابق رانندگی، اطلاعات تماس، سطح تحصیلات و غیره می شود.

در این رسوایی امنیتی حدود ۲۱ میلیون رکورد مربوط به شهروندان اکوادور به خاطر پیکربندی اشتباه سرور - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به صورت آنلاین منتشر شده. جمعیت این کشور آمریکای جنوبی از ۱۶.۶ میلیون نفر فراتر نمی رود اما اطلاعات افراد فوت شده و تکراری بودن برخی رکوردها - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باعث شده رکوردهای روی سرور از جمعیت کشور بیشتر باشد.

تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
تصویری که ZDNet از رکورد آسانژ روی سرور منتشر کرده

vpnMentor پس از پی بردن به این مشکل «گروه پاسخ‌گویی حوادث رایانه‌ای» اکوادور را در جریان گذاشت که به توقف نشت اطلاعاتی از هفته گذشته منجر شد. این رسوایی به حدی سنگین است که مدیر Novaestrat بازداشت شده و به گفته وزیر ارتباطات اکوادور احتمالا باید خود را برای مجازات کیفری آماده کند.

به گفته - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کمپانی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - امنیتی مذکور در صورتی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که این حجیم عظیم - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داده به دست هکرها و خلافکاران می افتاد، پیامدهای مخرب و بلندمدتی را به دنبال داشت چون از آن برای کلاهبرداری، حملات فیشینگ و سوءاستفاده از هویت افراد دیگر استفاده می شد. این اتفاق می توانست شرکت های اکوادوری را هم درگیر مشکلات بسیاری کند.

اکوادور تنها کشوری نیست که - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دچار چنین نشت اطلاعاتی وسیعی شده است. اوایل سال ۲۰۱۹ یک آژانس مالیاتی بلغارستانی داده های حدود ۵ میلیون نفر از ۷ میلیون شهروند این کشور را به مخاطره انداخته بود. در آمریکا هم طی نیمه اول امسال - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سوابق ۳۲ میلیون بیمار افشا شد. کمپانی Capital One هم مدعی شد هکرها از یک آسیب‌پذیری در تنظیمات فایروال وب این شرکت برای دسترسی - تعمیرات یخچال بکو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به داده‌های بیش از ۱۰۰ میلیون نفر بهره برده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone