تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35242.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کد رهگیری لوازم خانگی، تلاش دولت برای کاهش التهاب بازار

مدیرکل صنایع فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید ۱۰۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی منتخب در سال گذشته خبر داد و اعلام کرد که لوازم خانگی تولید داخل از این به ...

مدیرکل صنایع فلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید ۱۰۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی منتخب در سال گذشته خبر داد و اعلام کرد که لوازم خانگی تولید داخل از این به بعد کددار می شوند تا بلکه موضوع قاچاق لوازم خانگی تا حدی در کشور برطرف شود. به گفته «عباس هاشمی» بیش از 13 درصد قاچاق کالا در کشور مربوط به لوازم خانگی است.

به گفته هاشمی آمار سال ۹۶ با توجه به قدرت خرید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - مردم، وضعیت بازار و مشکلات واحدهای تولیدی، یک میلیون و ۱۰۰ دستگاه بوده که در بین آنها ماشین لباسشویی، کولر آبی و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - همچنین اجاق گاز بیشتر از سایر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - وسایل خریداری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - شده‌اند. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - او تاکید می‌کند که در ۶ ماهه نخست سال ۹۷ کد رهگیری برای کالای لوازم خانگی تولیدات داخلی داده شده و درباره اقدامات دیگر دولت پیرامون توانمندسازی واحدهای صنعتی گفت:

«حقوق ورودی لوازم خانگی را از ۴۰ درصد به ۵۵ درصد افزایش دادیم؛ در عین حال، یکی از برنامه های وزارت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - صمت حمایت از قطعه‌سازان است که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - باتوجه به اینکه ۳۰ تا ۳۵ درصد آمار واردات در صنعت لوازم خانگی گزارش شده است، سعی داریم تولیدات قطعه سازی را توانمندتر کنیم. از ۶ ماهه دوم سال ۹۶ تمامی لوازم خانگی در فهرست ماده ۴ قانون حمایت از مصرف کنندگان بردیم تا تمام محصولات لوازم خانگی از شرکت‌های خارجی نمایندگی و خدمات پس از فروش داشته باشند تا واردکننده ضمن پرداخت حقوق دولت، بتواند خدمات پس از فروش داشته باشد.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان

به گفته هاشمی با اینکه بیشتر از دو برابر نیاز بازار یخچال و لباسشویی تولید می‌شود اما همچنان قاچاق این نوع کالاها به کشور ادامه دارد:

«مصرف بازار ایران در لوازم های خانگی یخچال، یخچال فریزر و سای بای ساید یک میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه، لباسشویی یک میلیون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - و ۴۰۰ هزار دستگاه، اجاق گاز ۷۰۰ هزار دستگاه، تلویزیون (وسایل صوتی و تصویری) ۲ میلیون دستگاه است. گفتنیست به دلیل کیفیت مرغوب اجاق گاز ایران، رقبای خارجی توان رقابت با تولیدات داخلی این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - محصول ندارند.»

«نیما رییسی» کارشناس اقتصادی اعتقاد دارد که فاز دوم مبارزه با قاچاق کالا در دولت آغاز شده و لوازم خانگی را گزینه مناسبی برای آغاز این فاز می‌داند. او در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید:

«قرار شده در فاز اول واردکنندگان کالا نسبت به دریافت شناسه اقدام کنند و در فاز بعد تولیدکنندگان کالاهای داخلی برای دریافت شناسه کالا وارد عمل شوند. همچنین اعلام شده که تولیدکنندگان داخلی باید کد رهگیری لوازم خانگی خود را بگیرند در غیر این صورت کالای موجود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - در بازار به‌عنوان قاچاق شناخته شده و جمع‌آوری خواهد شد.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان

رییسی اما باور دارد که طرح دولت نقص‌هایی هم دارد، به عنوان مثال او از هراس فعالان بازار درباره افزایش نرخ ورودی لوازم خانگی به 55 درصد می‌گوید که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - باعث شده برخی تصور کنند تا قاچاق بیشتر شود:

«به نظر من این طرح هم همانند طرح رجیستری در آغاز دردسرهایی را به همراه خواهد داشت و بازار را به نوسان فرو می‌برد. عجیب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - است که بعد از طرح رجیستری درسی از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - اجرای آن نگرفته باشیم و بازهم به مشکل بربخوریم به خصوص اینکه وزارت صمت اعلام کرده که مبارزه با قاچاق و اعطای کد رهگیری بعد از وسایل خانگی به قطعات مصرفی و یدکی وسایل نقلیه، فرآورده‌ها و مشتقات نفتی، گازی و پتروشیمیایی، منسوجات و پوشاک»، اسباب‌بازی و دام زنده شامل گوشت سفید و قرمز هم خواهد رسید.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان

به گفته رییسی شناسه رهگیری فوایدی هم دارد که نباید از آنها غافل ماند و فقط ابعاد منفی آن را نباید نگاه کرد:

«امکان خوبی برای رصد و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - ممیزی تعداد و انواع کالاهای شناسه‌دار را در سطح بازار ایجاد می‌‌شود و همچنین امکان شناخت کالاهایی را که به شکل قانونی در کشور تولید و عرضه شده یا به شکل قانونی از مجاری گمرکی وارد شده، برای دستگاه‌ها و بازرسان مختلف فراهم می‌کند. ضمنا گارانتی دار شدن تمام محصولات از دیگر مزیت‌هاست که طرح دولت به همراه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - خواهد داشت ولی طبیعتا گرانی را نیز وارد بازار می‌کند.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان

این کارشناس در این بخش از گفتگو یادی هم از گرانی بازار لوازم خانگی و التهاب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - آن می‌کند که به عقیده او می‌تواند دلیل محکمی باشد برای اینکه زمان اجرای طرح کد رهگیری کمی به تعویق بیفتد چرا که به باور رییسی مشکل ارز بازار لوازم خانگی را به اندازه کافی تکان داده است:

«با اینکه افزایش قیمت‌ها همواره باعث هجوم مردم برای خرید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - لوازم خانگی می‌شد، اما چون قدرت خرید مردم نیز متناسب با تورم در دهه اخیر افزایش نیافته است، این بار خبری از خرید‌های هجومی هم نیست. نیاز به تهیه جهیزیه به نوعی نیاز اولیه است که بالاخره باید تهیه شود، اما برخی از نیاز‌ها ثانویه است و اغلب در شرایط فعلی نادیده گرفته می‌شود. اوضاع جوری شده که کالای لوازم خانگی به جای آنکه یک جنس مصرفی باشد تبدیل به جنسی از نوع سرمایه‌ای شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - است.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان

فروش لوازم خانگی امریکایی، ژاپنی و اروپایی تا چند سال بعد از انقلاب در بازار ایران رواج داشت، اما در چند دهه گذشته با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - توجهی که به صنعت داخل شد، کارخانجات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - زیادی در این زمینه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - فعال شدند و انواع لوازم منزل را با کیفیت خوب تولید می‌کنند. البته برخی از این کارخانه‌ها مانند ارج و در سال‌های اخیر با ورشکستگی مواجه شده‌اند که کارشناسان دلایل آن را واردات بی‌رویه قاچاق، فرسودگی ماشین‌آلات، کمبود نقدینگی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - و موارد دیگر می‌دانند.

دولت سال گذشته توانست با اجرای طرح رجیستری، افزایش در آمدی برای بخش‌های مختلفی را به وجود بیاورد و البته با پدیده قاچاق هم مبارزه کرد، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - اما هنوز هم تبعات طرح رجیستری کم و بیش در بازار و بین کاربران وجود دارد. باید دید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نجف آباد استان اصفهان - که موضوع کد رهگیری لوازم خانگی می‌تواند با مرور مشکلات رجیستری، معضل قاچاق کالای لوازم خانگی را حل کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone