🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11151.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ظاهرا روی نسخه جدیدی از گلکسی زد فولد با نمایشگر رول شونده کار می‌کند

سامسونگ به تازگی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را معرفی کرده است. با این وجود پتنت جدید غول فناوری کره جنوبی نشان می‌دهد که این شرکت ظاهرا روی توسعه ...

سامسونگ به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - تازگی گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را معرفی کرده است. با این وجود پتنت جدید غول فناوری کره جنوبی نشان می‌دهد که این شرکت ظاهرا روی توسعه نسخه دیگری از گلکسی زد فولد کار کند که نمایشگر رول شونده خواهد داشت.

سامسونگ پتنت جدیدی را برای گوشی تاشویی ثبت کرده است که از یک نمایشگر رول‌شونده بهره می‌برد، یعنی نمایشگر را می‌توان به بیرون کشید. همچنین طراحی‌های مختلف این گوشی مفهومی نیز ارائه شده است که نحوه کار آن را نشان می‌دهد. در تصاویر ارائه شده گوشی شبیه به گلکسی زد فولد ۳ را می‌بینیم که دارای طراحی تاشو داخلی با پنل اصلی بزرگی است. با این حال، LetsGoDigital از این دستگاه به عنوان Galaxy Z - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - Fold & Roll یاد کرده زیرا داران نمایشگر رول‌شونده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل

هرچند طراحی کلی آن شبیه به گلکسی زد فولد ۳ است، نمایشگر قابل رول‌شونده آن باعث می‌شود که از سایر گوشی‌های تاشو دیگر موجود در بازار متمایز شود. سامسونگ دو نسخه از این دستگاه را ثبت کرده است که در مدل اول نمایشگر رول می‌شود و با تا شدن دستگاه از سمت راست گسترش پیدا می‌کند. در مدل دوم نیز نمایشگر هنگام تا شدن از سمت چپ گسترش پیدا می‌کند.

به بیان ساده، این دستگاه برخلاف گلکسی زد فولد ۳ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - دارای نمایشگر خارجی نیست، با این وجود نمایشگر گسترده آن می‌تواند عملکرد یکسانی را برای کاربران ایفا کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل

هر چند عملکرد اصلی این نمایشگر کوچک و هدف سامسونگ از آن دقیقا مشخص نیست، اما احتمالا غول فناوری کره‌ای از آن به عنوان روشی ساده برای بررسی نوتیفیکیشن‌ها و سایر اطلاعات کلیدی مانند زمان بدون نیاز به باز کردن کامل گوشی ارائه می‌کند. البته به خاطر داشته باشید که تمام موارد اشاره شده در این گزارش به یکی از پتنت‌های سامسونگ مربوط می‌شود. بنابراین برای تایید چنین دستگاهی باید منتظر ارائه اخبار رسمی از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر نمین استان اردبیل - سوی سامسونگ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرمیتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوبید؟ به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone