تعمیرات یخچال امرسان در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16913.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام امکان پاسخ به دایرکت‌های مشتریان از طریق بات را فراهم می‌کند

فیسبوک در حال افزودن پشتیبانی از اینستاگرام به API مسنجر است. با این کار شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از بات و به صورت خودکار به سوالات مشتریان پاسخ دهند. فیسبوک با اقدام اخیر خود به ...

فیسبوک در حال افزودن پشتیبانی از اینستاگرام به API مسنجر است. با این کار شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از بات و به صورت خودکار به سوالات مشتریان پاسخ دهند.

فیسبوک با اقدام اخیر خود به برند و کسب و کارها اجازه می‌دهد که پیام‌های اینستاگرام را از طریق اپ‌های شخص ثالث مدیریت کنند و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همچنین می‌توانند به خدمات مشتری زنده متصل شوند و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به درخواست‌ها یا سوالات متداولی که از طریق اینستاگرام دریافت می‌کنند، پاسخ دهند. در این قابلیت می‌توان به سوالات ساده به وسیله بات‌ها و به صورت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خودکار پاسخ داد.

برندها از سال ۲۰۱۶ قادر به پاسخ به مشتریان توسط مسنجر هستند. حالا فیسبوک می‌خواهد سرویس‌های پیام‌رسان خود را به یکدیگر نزدیک کند و در همین راستا افزودن چنین ویژگی به اینستاگرام منطقی به نظر می‌رسد.

این API به برندها اجازه خواهد داد که پیام‌ها را از بخش‌های مختلف اینستاگرام شامل Shops و استوری‌ها در یک قسمت مدیریت کنند. آن‌ها می‌توانند اینستاگرام را با سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچه کنند. با این کار شرکت‌ها علاوه بر دسترسی به تاریخچه سفارشات مشتری، می‌توانند پیام‌های آن‌ها را نیز مشاهده کنند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در حال حاضر تمام برندها یا کسب و کارها به چنین ابزارهایی دسترسی پیدا نکردند و جدیدترین API مسنجر هم اکنون در حالت بتای بسته قرار دارد. در این میان چندین برند مانند آدیداس، «Amaro»، «مایکل کورس» و «H&M» در حال آزمایش این ویژگی هستند.

اینستاگرام در سال‌های اخیر به قابلیت‌های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کبودرآهنگ استان همدان - زیادی مجهز شده که نه تنها شمار کاربران آن را افزایش داده، بلکه بیشتر مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته است. انتظار می‌رود این پلتفرم در سال‌های آینده با ویژگی‌های جدید خود تبدیل به محلی مناسب برای کسب و کار شود و برندهای مختلف بیش از پیش برای تبلیغ و عرضه محصولات خود از آن استفاده کنند.

با وجود تلاش‌های فیسبوک، این احتمال وجود دارد که کنگره آمریکا آن را مجبور به جدایی واتساپ و اینستاگرام کند که البته با توجه به ارتباط مناسب مارک زاکربرگ با سیاستمداران آمریکایی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و نقشش در تحریم تیک تاک، شاید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چنین اتفاقی رخ ندهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فؤاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب شرکت شما آیا سمت شهرک جهاد کبودرآهنگ هم اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در شهرک جهاد شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone