🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25008.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل به مشترکین سیم‌کارت‌های خود روزانه پیشنهاد شگفت انگیز ارائه می‌کند

«شاتل موبایل» اقدام به عرضه بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و ترکیبی به صورت روزانه و تحت عنوان «پیشنهاد روز» به کاربران خود کرده است. شاتل موبایل در بیانیه خبری خود اعلام کرده که ...

«شاتل موبایل» اقدام به عرضه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و ترکیبی به صورت روزانه و تحت عنوان «پیشنهاد روز» به کاربران خود کرده است.

شاتل موبایل در بیانیه خبری خود اعلام کرده که با هدف خلق یک تجربه بهتر و رویکرد کاهش هزینه های مشترکین، اقدام به عرضه بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک و ترکیبی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - به صورت روزانه و تحت عنوان «پیشنهاد روز» کرده است.

بسته های ارائه شده در «پیشنهاد روز»، بسته های روزانه، هفتگی و ماهانه متنوعی هستند که به صورت تصادفی در هر روز ارائه و تا 50 درصد تخفیف را برای مشترکین سیم کارت های این اپراتور به ارمغان می آورند.

گفتنیست، «پیشنهاد روز» شاتل موبایل به طور روزانه و از طریق شماره - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - گیری کد دستوری #3*1* از طریق سیم کارت های شاتل موبایل و یا مراجعه به سیستم کنترل حساب اینترنتی به نشانی my.shatelmobile.ir قابل مشاهده و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - خریداری بوده و مشترکین می توانند به راحتی این بسته های مبتنی بر پیشنهاد روزانه را روی خط شاتل خود فعال سازی کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - نشانی shatelmobile.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساتیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام طرفای ابن سینا زرین شهر لباسشویی اسنوا SWM-84616 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در ابن سینا شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone