🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34295.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

لنوو با ThinkSmart Hub 700 صدای دالبی را به اتاق کنفرانس می‌آورد

سال گذشته لنوو ThinkSmart Hub 500 معرفی نمود و قصد داشت با این محصول آینده‌ی ویدیو کنفرانس‌ها را متحول کند. حال این شرکت چینی دوباره از محصولی مشابه به نام ThinkSmark Hub 700 رونمایی کرده که قادر ...

سال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - گذشته لنوو ThinkSmart Hub 500 معرفی نمود و قصد داشت با این محصول آینده‌ی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - ویدیو کنفرانس‌ها را متحول کند. حال این شرکت چینی دوباره از محصولی مشابه به نام ThinkSmark Hub 700 رونمایی کرده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - که قادر است با متحوای صوتی را با کیفیت دالبی پخش کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران

ThinkSmark Hub 700 به قدری نوآورانه طراحی شده که با قرار دادن آن روی میز حس می‌کنید که نمونه‌ی کوچکی از بشقاب پرنده‌های فضای سراغتان آمده است. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - با این وجود طراحی زیبای این محصول موجب نشده که بسیاری ویژگی‌های جالب در آن تعبیه نگردد.

برای مثال سنسور‌های IR قرار گرفته در این گجت، به صورت اتوماتیک متوجه ورود افراد و نزدیک شدن آنها می‌شود. این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - دیوایس از پلتفرم اینترنت اشیا‌ء ویندوز 10 استفاده می‌کند و بیشتر به درد کاربرانی می خورد که توانایی نصب و اجرای نرم‌افزار اتاق کنفرانس روی لپتاپ‌هایشان نیست یا نمی‌توان گجت‌های دیگر را به این لپتاپ‌ها متصل نمود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران

سیستم گجت یاد شده مستقیماً به نرم‌افزار‌های کنفرانسی معروفی نظیر اسکایپ، زوم، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - Business و BlueJeans متصل می‌شود. علاوه بر این سالنمایی را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - به نمایش در می‌آورد که افراد می‌توانند از جلسه‌های آتی هفته باخبر گردند.

کاربر با فشردن تنها یک دکمه می‌تواند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - جلسه ها آغاز کرده یا به آنها بپیوندد. ضمن اینکه سیستم صوتی دالبی تعبیه شده در ThinkSmark Hub 700 کیفیت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - بالایی دارند و می‌تواند محتوای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - صوتی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - بدون نقصی را پخش نمایند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران

قرار دادن چندین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - کانال ورودی و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - خروجی مختلف مهمترین ویژگی قرار داده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - شده در این سیستم به شمار می‌رود چرا که کاربران می‌توانند به اشکال مختلف به این سیستم وصل شوند و دیتا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - یا اطلاعات به خصوصی نظیر فایل‌های مختلف را با دیگر افراد حاضر در جلسه به اشتراک بگذارند. ضمن اینکه امکان اتصال بی سیم نیز به ThinkSmart Hub 700 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر امیرکلا استان مازندران - وجود دارد.

هنوز قیمتی برای این گجت در نظر گرفته نشده اما گفته شده ThinkSmart Hub 700 قرار است در سه ماه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۹ میلادی به بازار عرضه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone