🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34299.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت هوشمند Amazfit Verge شیائومی با نمایشگر امولد و عمر باتری 5 روزه رونمایی شد

شرکت هوامی که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است اخیراً از ساعت هوشمند Amazfit Verge رونمایی کرده که قرار است با پایش مداوم ضربان قلب و استفاده نسبتاً زیاد از جی پی اس، عمر باتری ...

شرکت هوامی که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است اخیراً از ساعت هوشمند Amazfit Verge رونمایی کرده که قرار است با پایش مداوم ضربان قلب و استفاده نسبتاً زیاد از جی پی اس، عمر باتری 5 روزه را ارائه دهد. این ساعت هوشمند ضمناً از NFC هم پشتیبانی می کند که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در کشورهایی مانند چین می تواند به جای بلیت اتوبوس و کارت های اعتباری مورد استفاده قرار گیرد.

ساعت مورد اشاره نمایشگری 1.3 اینچی از نوع AMOLED دارد و رزولوشن 360x360 - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را به نمایش در می - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آورد؛ گوریلا گلس 3 هم محافظت از این نمایشگر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در برابر سقوط و خط - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و خش را برعهده دارد. این دیوایس که 12.6 میلی متر قطر و 46 گرم وزن دارد، جواز IP68 را نیز دریافت کرده که یعنی می تواند برای نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیاورد؛ اما برای شنا در آب مناسب نیست.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

علی رغم سخت افزار قابل قبول Amazfit Verge، خبری از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سیستم عامل Wear OS گوگل نیست - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و در عوض سیستم عاملی اختصاصی به اجرا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در می آید. پردازنده دو هسته ای، 512 مگابایت حافه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی (با 1.9 گیگابایت حافظه در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دسترس برای کاربر) از جمله مشخصات سخت افزاری این ساعت به شمار می آیند.

علاوه بر این ها، Amazfit Verge به میکروفون داخلی و اسپیکر نیز مجهز شده که از آنها می توانید برای پاسخ به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تماس های روی تلفن استفاده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنید. دستیار دیجیتالی Xiao هم قادر به پاسخدهی به سوالات شما خواهد بود. ناگغته نماند که Amazfit Verge با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اکوسیستم Mijia نیز سازگاری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داشته و می توانید به تنظیم نورهای Yi، سوکت های دیواری، تهویه هوا، ربات های هوشمند و دیگر محصولات این اکوسیستم با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ساعت هوشمند خود بپردازید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

هوامی Amazfit Verge قرار است از امروز در سه رنگ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - عرضه شود و هزینه آن نیز حدوداً 115 دلار خواهد بود که قیمتی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - معقول تلقی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone