🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34305.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

چرا اپل ایرپاور را به بازار عرضه نکرد؟

همانطور که احتمالا می دانید اپل سال گذشته شارژر بیسیم ایرپاور خود را همراه با آیفون X و اپل واچ سری ۳ رونمایی کرد و وعده داد که آن را در سال ۲۰۱۸ میلادی روانه ...

همانطور که احتمالا می دانید اپل سال گذشته شارژر بیسیم ایرپاور خود را همراه با آیفون X و اپل واچ سری ۳ رونمایی کرد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و وعده داد که آن را در سال ۲۰۱۸ میلادی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - روانه بازار می کند. با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آغاز سال جدید میلادی و در حالی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که خبری از این شارژر در بازار نبود نشریه بلومبرگ گزارشی منتشر کرد و در آن از بروز مشکلات عمده در عرضه این محصول خبر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - داد و مدعی شد که عرضه ایرپاور به بازار تا پاییز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به تعویق خواهد افتاد.

ماه ها گذشت و رویداد شهریور ماه اپل نیز برگزار شد اما خبری از این محصول نشد. جالب آنکه در این رویداد کوچکترین حرفی از این شارژر بیسیم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به میان نیامد و آنطور که کارشناسان گفته اند بعید به نظر می رسد که در چند ماه باقی مانده از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سال خبری در این باره به گوش برسد.

حالا وبسایت Sonny Dickson به نقل از منابع مرتبط با اپل به بررسی دلایلی پرداخته که میتوانند در تاخیر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عرضه این شارژر بیسیم دخیل باشند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

  • گرم شدن بیش از اندازه

در این مقاله نخست به شایعه گرم شدن بیش از اندازه ایرپاور حین کار اشاره شده و نویسنده مدعی گردیده که الیاف مورد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استفاده در این دستگاه گرمای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بیش از حدی تولید میکند و همین مساله سرعت شارژ شدن دستگاه هایی که روی آن قرار می گیرند را تحت تاثیر قرار می دهد. علاوه بر این، گرمای مورد اشاره روی قطعه سیلیکونی دستگاه تجمع می - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یابد که در واقع یک چیپ سفارشی اپل است و نسخه سبکی از iOS را اجرا می کند.

  • باگ نرم افزاری

این گزارش همچنین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اشاره میکند که نرم افزار ارتباطی دستگاه باگ های فراوانی دارد و به همین خاطر انتقال دادههای مربوط به شروع فرایند شارژ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و سطح شارژ دستگاه توسط آن با مشکل روبروست. یکی از جذابیت های ایرپاور لاک اسکرین کارتونی آیفون است که گفته می شود - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وضعیت باتری هر دستگاهی که روی ایرپاور قرار داشته باشد را گزارش خواهد کرد. به همین خاطر رفع مشکلات ارتباطی این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

  • اختلال در عملکرد سیم ها

وعده مهم ایرپاور به کاربران این است که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شارژدهی به دستگاه ها منوط به قرار گرفتنشان روی نقطه خاصی نیست و میتوان به طور همزمان تا سه دستگاه را از طریق آن شارژ کرد. این در واقع وعده ایست که تا به امروز هیچیک از دستگاه های پشتیبانی کننده از استاندارد چی در بازار آن را عملیاتی نکرده اند.
به گفته دیکسون درست در زیر الیاف دستگاه بین ۲۱ تا ۲۴ سیم شارژ با ابعاد مختلف قرار گرفته اند و این درواقع همان مکانیزمی است که به کاربران  اجازه میدهد موبایل، ساعت یا ایرپادهای خود را در هر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نقطه ای از سطح آن قرار دهند.

با این حال در این گزارش آمده است که همین ماهیت به شدت اشباع شده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سیم ها درون دستگاه موجب شده که در عملکرد یکدیگر اختلال ایجاد نمایند و در نهایت بهره وری شارژ را پایین آورده و حرارت اضافه ایجاد نمایند. دیکسون - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در گزارش خود خاطرنشان کرده که پیاده سازی این سیم ها در کنار یکدیگر و ایجاد همپوشانی میان آنها از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جمله چالش های پیچیده پیش روی مهندسان اپل بوده و تا به امروز پتنت های زیادی از سوی اپل ثبت شده که نگاهی گذرا به ساختار داخلی دستگاه را به تصویر می کشند.

در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گزارش دیکسون اما اشاره نشده که آیا این پروژه لغو گردیده یا خیر با این حال جان گروبر معتقد است که اپل یا فرایند طراحی و ساخت این محصول را از نو شروع کرده یا به کل آن را کنار گذاشته است. دیکسون مدعی شده که اپل احتمالا از علامت تجاری ایرپاور روی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستگاه شارژ کاملا متفاوتی استفاده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد و در زودترین زمان آن را در بهار ۲۰۱۹ معرفی می کند.

جالب است بدانید که اپل تا به امروز از انتشار بیانیه خبری در این رابطه و واکنش به آن خودداری کرده است و همچنان هوادارانش را برای ارائه توضیحات منتظر نگه داشته.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone