🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34314.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اولین گوشی بهره مند از دوربین چهارگانه سامسونگ چه طرحی خواهد داشت؟

اخیراً یک رندر مفهومی از اولین موبایل اندرویدی سامسونگ که از دوربین چهارگانه بهره می‌برد، توسط یکی از منابع آگاه صنعت تولید تلفن هوشمند در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر شده. این تصویر نشان می‌دهد که دوربین چهارگانه ...

اخیراً یک رندر مفهومی از اولین موبایل اندرویدی سامسونگ که از دوربین چهارگانه بهره می‌برد، توسط یکی از منابع آگاه صنعت تولید تلفن هوشمند در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام منتشر شده. این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - تصویر نشان می‌دهد که دوربین چهارگانه سامسونگ به صورت عمودی در این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - تلفن هوشمند تعبیه شده است. گفته می‌شود این موبایل که احتمالاً گلکسی A9 استار پرو نام دارد، قرار است - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - ۱۹ مهر ماه در رویداد 4x Fun معرفی گردد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران

از دیگر اطلاعات لو رفته در این تصویر می توان به رنگ‌های مختلف گوشی یاد شده اشاره نمود. بدین ترتیب موبایل یاد شده علاوه بر نسخه‌ای مشکی در دو رنگ صورتی و آبی نیز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - عرضه خواهد شد

البته هنوز مشخص نشده که این موبایل به صورت جهانی عرضه می‌شود یا اینکه در انحصار کاربران کشور کره قرار خواهد داشت. اصولاً سامسونگ بهترین و گرانترین گوشی های میان رده‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - خود را روانه بازار غرب نمی‌کند اما اینبار عرضه‌ی آیفون XR موجب شده که گمانه‌ زنی‌هایی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - مبنی بر حضور میانرده‌های سامسونگ در بازار غرب مطرح گردد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران

علاوه بر این شایعه شده که گلکسی A9 استار پرو به همراه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر عرضه خواهد شد. بدین ترتیب میان رده‌ی مذکور اولین موبایلی خواهد بود که به دوربین چهار گانه و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شود.

از این رو کارشناسان باور دارند بالاخره این ماژول در دوربین‌های به کار رفته‌ی تولیدات دیگر برندها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - هم دیده خواهد شد و دوربین چهارگانه به ترندی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - دیگر مشابه با بریدگی بالای نمایشگر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - بدل می‌شود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران

ضمن اینکه ممکن است همزمان با عرضه‌ی این موبایل، سنسور‌های بیشتر و ماژول‌های عجیبتری در دوربین‌های محصولات برند های معروف مشاهده گردد.

باید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - گفت که در حال حاضر هواوی موفق شده با دوربین سه‌گانه‌ی تعبیه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر متل قو استان مازندران - شده در پرچمدار خود یعنی P20 پرو گوی سبقت را از دیگر گوشی‌ها برباید و به بهترین موبایل برای عکاسی تبدیل گردد. حال باید دید دوربین چهارگانه سامسونگ می‌تواند جایگاه این برند کره‌ای را در رده بندی دوربین‌های تلفن هوشمند بالا ببرد یا خیر.

 

تماشا کنید: ویدیوی منتسب به گلکسی A9 استار

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone