🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34300.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تغییر در سیاست فیلترینگ: کسب‌وکارها قبل از فیلتر مهلت رفع اشکال پیدا می‌کنند

جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی به ریاست رییس جمهوری به موضوع بسیار مهم فیلترینگ کسب‌وکارها پرداخته و تصمیمات قابل توجهی را تصویب کرده است؛ اقدامی که برای جلوگیری از فیلترینگ آنی کسب‌وکارهای مجازی توسط ...

جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی به ریاست رییس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - جمهوری به موضوع بسیار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - مهم فیلترینگ کسب‌وکارها پرداخته و تصمیمات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - قابل توجهی را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - تصویب کرده است؛ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - اقدامی که برای جلوگیری از فیلترینگ آنی کسب‌وکارهای مجازی توسط قوه قضاییه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - انجام شده است.

آنچه تصویب شده به گزارش ایسنا از این قرار است: «چنانچه سایت‌های اینترنتی مرتکب تخلف یا تخلفاتی شوند که قوه قضائیه تشخیص دهد لازم است با آن‌ها برخورد شده و یا فیلتر شوند؛ به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - منظور صیانت از اشتغال، پیش از هر برخوردی، به آنها فرصت رفع اشکالات مدنظر قوه قضائیه داده شود و اگر اشکالات برطرف نشد، برخورد قانونی انجام شود.»

از سوی دیگر امروز، بخشی از ۱۸۰ سایتی که در حوزه گردشگری فعال بودند و ۴ روز پیش توسط قوه قضاییه فیلتر شده بودند، رفع فیلتر شدند. در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - نیز مشکلی که برای همین سایت‌ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - پیش آمد مطرح و در نهایت باعث تصویب همین مورد شد.

البته همه این‌ها در حالیست که اواخر دی ماه سال گذشته و پس از فیلتر دسته‌ای سایت‌های کاریابی، وزیر ارتباطات خبر از تشکیل یک کمیته ویژه برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا داد که قرار شد از شکایات بدنه دولت به قوه قضاییه، و فیلتر شدن کسب‌وکارها، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - پیش از بررسی‌های اولیه جلوگیری کند. پس از فیلتر شدن سایت‌های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - زیادی در حوزه گردشگری که ردپای سازمان هواپیمایی کشوری در آن دیده می‌شد، کارکرد این کمیته ویژه زیر سوال رفت. در آن زمان جهرمی خبر داده بود که این اتفاق، تضمینی است برای کسب‌وکارهای نوپایی که در ایران فعالیت می‌کنند. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - آن کمیته نیز متشکل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - از معاونت حقوقی رییس جمهور، وزارت ارتباطات، وزارت کار و معاونت علمی و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شهسوار استان مازندران - فناوری بود.

باید دید با توجه به آنچه امروز در شورای عالی فضای مجازی به ریاست حسن روحانی به تصویب رسیده در آینده جلوی فیلترینگ دسته‌ای کسب‌وکارهای مجازی را خواهد گرفت یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone