🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34301.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

خالق لینوکس به خاطر رفتارهای چند سال اخیر خود متاسف است

لینوس توروالدز، خالق پلتفرم لینوکس برای سالیان طولانی رابطه ای نزدیک با جامعه فعالان حوزه لینوکس داشته است. اگر از توسعه دهندگان بپرسید، او را آدمی زودجوش و مغرور توصیف می کنند که دائماً رفتارهایی ...

لینوس توروالدز، خالق پلتفرم لینوکس برای سالیان طولانی رابطه ای نزدیک با جامعه فعالان حوزه لینوکس داشته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - است. اگر از توسعه دهندگان بپرسید، او را آدمی زودجوش و مغرور توصیف می کنند که دائماً رفتارهایی نه چندان جالب با اعضای جامعه لینوکس از خود نشان داده.

اوایل ماه جاری میلادی بود که رابطه متقابل لینوس توروالدز و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - اعضای جامعه لینوکس شکلی ناخوشایندتر از همیشه به خود گرفت. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - موضوع از این قرار بود که توروالدز در زمان بندی کنفرانس سالانه لینوکس اشتباه کرد و بخش اعظمی از این رویداد مهم را از دست داد. نتیجه این مسئله، بالا گرفتن درگیری های قدیمی توروالدز با توسعه دهندگان بود که البته خالق لینوکس ظاهراً از آن درس گرفته است.

لینوس توروالدز اخیراً نامه ای سرگشاده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - به کاربران لینوکس نوشته و به خاطر رفتارهای چند سال اخیر خود عذرخواهی کرده است، در بخشی از این نامه آمده:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران

هم اکنون زمانی است - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - که لحظه «به خودت در آینه نگاه کن» فرا می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - رسد

بالاخره به این نقطه رسیدیم، زمانی که من از یک طرف متوجه می شوم امیدم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - برای شرکت نکردن در مراسم سالانه به هیچ وجه خنده دار یا درست نبوده و از طرف - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - دیگر پی می برم که طی این سالها در حال نادیده گرفتن احساسات عمیق اعضای جامعه بوده ام.

این واقعیت من است. من از لحاظ احساسی شخصی دلسوز به حساب نمی آیم و احتمالاً این مسئله برای هیچکس غافلگیرکننده نباشد. کمتر از همه برای خودم. این یک حقیقت است که من درکی اشتباه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - از مردم داشته ام و (برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - سال ها) شرایط گوناگون را به اشتباه قضاوت کرده ام و در پی آن رویکردی غیرحرفه ای در پیش گرفته ام.

طی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - این هفته برخی از افراد جامعه ما با من درباره عدم درک احساسات برای مدتی طولانی صحبت کرده اند. حملات گستاخانه من در ایمیل ها، هم غیرحرفه ای و هم غیر ضروری بوده اند. خصوصاً در زمان هایی که من موضوع را شخصی می کردم. در مسیرم برای تبدیل شدن به آدمی بهتر، این موضوع برایم قابل درک شد. می دانم که [این رفتارها] درست نبوده اند و حقیقتاً متاسفم.

گفتنی است که رفتار لینوس توروالدز طی ماه جاری میلادی به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - قدری با واکنش منفی اعضای جامعه لینوکس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - مواجه شد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - که وی اعلام کرده برای مدتی به مرخصی می رود و می خواهد از روان پزشکان برای درک بهتر احساسات مردم و پاسخدهی صحیح به آنها کمک بگیرد. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - با این همه جای نگرانی نیست و وی می گوید که قصد ندارد برای همیشه از پلتفرم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - لینوکس و جامعه اش فاصله بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone