🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34312.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سران سامسونگ و ال جی راهی کره شمالی می شوند

وارث امپراطوری سامسونگ و نمایندگان چندین غول فناوری کره جنوبی همراه با رییس جمهور این کشور عازم کره شمالی خواهند شد. سران دولت های کره جنوبی و شمالی قرار است به زودی در «پیونگ یانگ»، با ...

وارث امپراطوری سامسونگ و نمایندگان چندین غول فناوری کره جنوبی همراه با رییس جمهور این کشور عازم کره شمالی خواهند شد.

سران دولت های کره جنوبی و شمالی قرار است به زودی در «پیونگ یانگ»، با هم ملاقات کرده و درباره مسائل مختلف با هم گفتگو کنند.

در این سفر قرار است علاوه بر « لی جائه-یونگ »؛ نایب رییس گروه سامسونگ ۱۶ فعال اقتصادی دیگر از جمله مدیرعامل کمپانی ال جی، نایب رییس گروه هیوندای موتورز که پدرش پناهنده ای از کره شمالی بود، نیز در این دیدار حضور داشته باشند. «هیون جئونگ-ایون»، رییس بخش دیگری از هیوندای نیز در این سفر حضور دارد که چندین بار با رهبر کره قبلی دیدار داشته و از نخستین کسانی است که بعد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران - از به قدرت رسیدن کیم جونگ اون با وی ملاقات کرد.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندرانگردش مالی سالانه سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین کمپانی های فناوری دنیا، یک پنجم از تولید ناخالص داخلی کره جنوبی است اما این شرکت در کره شمالی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران - هیچ کسب و کاری ندارد.

با این حال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران - «مون جائه»، رییس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران - جمهور کره جنوبی تلاش بسیاری برای برقراری روابط حسنه و داد و ستد اقتصادی با همسایه شمالی صورت داده و در همین راستا تا کنون دو بار با کیم جونگ اون دیدار کرده است. دفتر ریاست جمهوری کره شمالی در این باره اعلام کرده است:

دیدار آتی سران دو کشور به هموار سازی ارتباطات و تعاملات فرامرزی در آینده کمک خواهد کرد.

برخی از کارشناسان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران - باور دارند که ملاقات هایی از این دست می تواند کسب و کار سامسونگ و شرکت های دیگر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران - را به کره شمالی گسترش داده و آنها را بیش از پیش قدرتمند سازد.

گسترش فعالیت شرکت های فناوری در کره شمالی علاوه بر بهبود روابط سیاسی و اجتماعی، تقویت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سوادکوه استان مازندران - مبادلات تجاری و بهبود اقتصاد نه چندان مطلوب می تواند به بازتر شدن فضای اجتماعی پیونگ یانگ نیز کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone