🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34294.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

احتمال زیان هنگفت بخش موبایل ال جی در سه ماهه جاری

کسب و کار موبایل ال جی در چند سال اخیر با زیان های متوالی روبه رو بوده و بررسی های تحلیلگران نشان می دهد که این روند در سه ماهه جاری نیز ادامه پیدا خواهد ...

کسب و کار موبایل ال جی در چند سال اخیر با زیان های متوالی روبه رو بوده و بررسی های تحلیلگران نشان می دهد که این روند در سه ماهه جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته بخش موبایل این کمپانی در سه ماهه سوم ۲۰۱۸ زیانی برابر ۶۰۰ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان - میلیارد یوان یا ۵۳۳ میلیون دلار را به گروه ال جی تحمیل خواهد کرد. دلیل چنین عملکرد ناموفقی هزینه های سنگین تبلیغات و بازاریابی و از سوی دیگر فروش پایین تر از حد انتظار ذکر شده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان - است.

در این میان یکی از معدود نکته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان - های مثبتی که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان - به چشم می خورد احتمال کاهش هزینه های عملیاتی از ابتدای سال ۲۰۱۹ است که به لطف معیارهای مختلف کاهش هزینه نظیر استفاده مجدد از طراحی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان - موبایل های پرچمدار محقق خواهد شد. تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسانعلی رغم عملکرد ناامید کننده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان - و چشم انداز نه چندان مثبت برای بخش موبایل ال جی، دیگر زیرمجموعه های این کمپانی نظیر بخش تلویزیون و دیگر محصولات مصرفی الکترونیکی کارنامه موفقی را ثبت کرده اند و حالا انتظار می رود که کمپانی کره ای برای نخستین بار در تاریخ خود به سودی بالغ بر ۲.۶۶ میلیارد دلار دست پیدا کند.

در آستانه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان - ورود به سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ انتظار می رود که درآمد کمپانی ال جی به روند رو به رشد خود ادامه دهد. علاوه بر این در صورت پیاده سازی موفق معیارهای کاهش هزینه،حفظ یا بهبود میزان فروش در بخش های دیگر و کاهش زیان دهی بخش موبایل، این شرکت می تواند رکورد جدید دیگری را در میزان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر تربت جام استان خراسان - سوددهی به ثبت برساند.

یکی دیگر از راهکارهای این کمپانی برای جلوگیری از زیاندهی بیشتر کاهش میزان معرفی موبایل های جدید عنوان شده بود. علاوه بر این برخی تحلیلگران بر این باورند که ال جی می تواند از نبرد تجاری بین چین و آمریکا برای تقویت جای پای خود در صنعت موبایل بهره ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone