🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22453.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

موبایل شیائومی با نمایشگر تاشو شباهت بسیاری به Z فیلیپ خواهد داشت

کمپانی شیائومی قصد دارد دوباره به بازار گوشی‌های تاشو وارد شود و پس از نمایش گوشی تاشوی خود در سال ۲۰۱۸، شانسش را بار دیگر امتحان کند. این کمپانی برای ورود مجدد خود به این ...

کمپانی شیائومی قصد دارد دوباره به بازار گوشی‌های تاشو وارد شود و پس از نمایش گوشی تاشوی خود در سال ۲۰۱۸، شانسش را بار دیگر امتحان کند. این کمپانی برای ورود مجدد خود به این بخش از بازار گوشی‌های هوشمند، طراحی گلکسی Z فلیپ را در نظر گرفته و بر اساس اخباری که منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ قرار است نمایشگر این گوشی را تامین کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

بر اساس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - رندرهایی که از گوشی تاشوی کمپانی چینی منتشر شده، می‌توان تایید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - کرد که شباهت بسیاری به گلکسی Z فلیپ (نگاه نزدیک دیجیاتو) دارد. روی قاب جلویی، یک نمایشگر کوچک دیده می‌شود که از نمایشگر موجود در گوشی سامسونگ، کاربردی‌تر است. همچنین نمایشگر داخلی این گوشی نیز بدون ناچ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - یا بریدگی بوده و به نظر می‌رسد شیائومی تصمیم گرفته کمی حاشیه در بالای نمایشگر در نظر گیرد تا سنسورهای مختلف را بدون نگرانی از کمبود فضا، تعبیه کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

بر اساس اخبار موثقی که به منتشر شده، شیائومی سفارش نمایشگرهای خود را به سامسونگ و ال جی داده و به همین دلیل می‌توان تقریبا مطمئن بود که گوشی تاشوی این کمپانی چینی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - محبوب، به بازار عرضه می‌شود. علاوه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - بر این دو کمپانی، شیائومی با دو تامین‌کننده دیگر به نام BOE و CSOT هم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - مذاکراتی داشته تا در صورت عدم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - تامین قطعات خود از طریق کمپانی‌های کره‌ای، برنامه‌های خود مبنی بر عرضه گوشی تاشو را همچنان پیش ببرد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان

البته قطعا تفاوت‌هایی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - در کیفیت بین پنل این دو کمپانی با کره‌ای‌ها دیده می‌شود، ولی مشخص است شیائومی برای ورود به این بازار مصمم است. انتظار می‌رود تولید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - گوشی تاشوی این کمپانی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز شود. در نتیجه احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۰ یا حداکثر اوایل سال آینده میلادی باید شاهد عرضه این گوشی به بازار باشیم. از آن‌جایی که شیائومی معمولا قیمت گوشی‌های خود را پایین‌تر از رقبا قرار می‌دهد، می‌توان امیدوار بود که گوشی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - تاشوی این کمپانی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - با قیمت بسیار کمتری از ۱۴۰۰ دلاری که سامسونگ برای گلکسی Z فلیپ در نظر گرفته، در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر لنگرود استان گیلان - اختیار کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بلوت نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
منطقه کاسگر لنگرود طرح تعویض لباسشویی جی پلاس قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در کاسگر شهر لنگرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone