🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22452.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رندر منتسب به گلکسی نوت ۲۰ در فروشگاه اپ سامسونگ منتشر شد

در فاصله چند ماه تا معرفی گلکسی نوت ۲۰ رندری منتسب به این گوشی منتشر شده که از طراحی بدون حفره یا بریدگی نمایشگر حکایت دارد. گلکسی نوت ۲۰ به عنوان پرچمدار آتی سامسونگ تابستان ...

در فاصله چند ماه تا معرفی گلکسی نوت ۲۰ رندری منتسب به این گوشی منتشر شده که از طراحی بدون حفره یا بریدگی نمایشگر حکایت دارد.

گلکسی نوت ۲۰ به عنوان پرچمدار آتی سامسونگ تابستان معرفی خواهد شد اما اخیرا رندری از یک موبایل معرفی نشده در «گلکسی استور» منتشر شده که می‌تواند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - پرچمدار بعدی سری نوت باشد. این تصویر مربوط به پیش نمایش تم‌های گلکسی است و موبایل مذکور را بین گلکسی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - S10 پلاس و S20 نمایش می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل

همانطور که می‌بینید نمایشگر این موبایل تخت است و در آن خبری از نمایشگر با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - ناچ یا حفره نیست. علاوه بر این همچنان که قبلا هم در مورد گلکسی نوت ۲۰ شنیده می‌شد، کلیدهای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - فیزیکی در سمت راست قرار نگرفته‌اند.

از سوی دیگر رندر شبیه پروتوتایپ به نظر می‌رسد و حتی بعید نیست که حفره دوربین سلفی در سمت چپ نمایشگر و پشت گلکسی S10 پلاس باشد. آنچه که این احتمال را تقویت می‌کند، عدم استفاده کره‌ای از دوربین زیر نمایشگر در گلکسی فولد ۲ است که از آماده نبودن آن حکایت دارد. بنابراین گمان می‌رود که در گلکسی نوت ۲۰ هم شاهد نمایشگر اینفینیتی O باشیم.

سری جدید پرچمدارهای سامسونگ احتمالا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - ۲۰ مرداد ماه و در قالب گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - پلاس معرفی خواهند شد. چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵، رم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پایه، پشتیبانی از شبکه 5G، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - شارژ وایرلس و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر از دیگر ویژگی‌های این پرچمدارها خواهد بود. همچنین مدل معمولی به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و نسخه پلاس به ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

از آنجا که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر خلخال استان اردبیل - دوربین قدرتمند سری گلکسی S20 نظر بسیاری را به خود جلب کرده، احتمالا کمپانی کره‌ای در سری گلکسی نوت ۲۰ نیز همین ساختار را پیاده خواهد کرد. در کنار تمام این مزایا انتظار می‌رود این پرچمدارها با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ دلار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone