🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22462.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ارائه قابلیت دونیت در اسپاتیفای؛ بحران کرونا سهم ناچیز هنرمندان از درآمدها را پررنگ‌تر کرد

سرویس استریم موزیک «اسپاتیفای» امکان اهدای کمک مالی مستقیم به هنرمندانی را فراهم کرده که آثار خود در این پلتفرم منتشر کرده‌اند. این سرویس قبلا به خاطر سهم ناچیز هنرمندان از درآمدهای هنگفت مورد انتقاد ...

سرویس استریم موزیک «اسپاتیفای» امکان اهدای کمک مالی مستقیم به هنرمندانی را فراهم کرده که آثار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - خود در این پلتفرم منتشر کرده‌اند. این سرویس قبلا به خاطر سهم ناچیز هنرمندان از درآمدهای هنگفت مورد انتقاد قرار گرفته بود و برخی امکان دونیت را تلاش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - برای جبران این مساله می‌دانند که پس از شیوع کرونا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - پررنگ‌تر شده است.

با شیوع کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی بسیاری از فعالان حوزه موسیقی ناگزیر به لغو کنسرت و رویدادهای دیگر شده‌اند که زیان مالی سنگینی را به آنها وارد کرده است. اسپاتیفای برای کمک به خوانندگان، نوازندگان و دیگر فعالان این حوزه قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود افزوده که امکان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - دونیت یا اهدای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - کمک مالی مستقیم به آنها را فراهم می سازد. کمپانی سوئدی در بیانیه‌ای هدف از اینکار را از استفاده از پتانسیل صدها میلیون کاربر خود برای کمک به هنرمندان در این شرایط عنوان کرده است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران

در حال حاضر امکان کمک به همه هنرمندان وجود ندارد و آنها باید با فعال‌سازی این قابلیت آمادگی خود را برای دریافت دونیت اعلام کنند. طبیعتا در این شرایط هنرمندان و گروه‌های شناخته شده که اغلب شرایط مالی بهتری هم دارند، شانس بالاتری برای دریافت کمک خواهند داشت در حالی که هنرمندان ناشناس کمتر مورد توجه قرار خواهند گرفت. امکان کمک از طریق سازمان هایی نظیر Help Musicians و MusicCares نیز فراهم شده است.

سهمی که از درآمد هنگفت اسپاتیفای به صاحبان اثر می‌رسد، کماکان جای سوال دارد. این سهم گاهی به ازای هر استریم تنها ۳ هزارم دلار است و در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - صورتی که مخاطبان اثر کم باشد، هرگز کفاف زندگی هنرمندان را نخواهد داد، بنابراین اقدام جدید اسپاتیفای در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - شرایطی که کرونا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - امکان برگزاری کنسرت یا شرکت در رویدادهای دیگر را از هنرمندان سلب کرده، بسیار مثبت به نظر می‌رسد.

در ایران هم شرایط مشابهی حاکم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - است و هنرمندان ناچار به لغو رویدادهای خود شده‌اند. از آنجا که ایرانیان بارها نشان داده‌اند که در شرایط سخت از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نور استان مازندران - اهدای کمک مالی ابایی ندارند، پلتفرم‌های بومی نظیر «بیپ تونز» هم با ارائه قابلیت‌های مشابه می‌توانند در عبور هنرمندان داخلی از پیچ دشوار کرونا نقش موثری ایفا کرده و پتانسیل پلتفرم‌های مجازی را به خوبی به نمایش بگذارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone