🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22467.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تراشه‌های ۲ نانومتری TSMC تا سال ۲۰۲۵ از راه می‌رسند

از زمانی که ترانزیستورها ساخته شدند، بشر همواره به دنبال کاهش ابعاد آن‌ها بوده تا همزمان با افزایش قدرت، مصرف آن‌ها را نیز کاهش دهد. کمپانی TSMC به عنوان یکی از شرکت‌هایی که همواره در ...

از زمانی که ترانزیستورها ساخته شدند، بشر همواره به دنبال کاهش ابعاد آن‌ها بوده تا همزمان با افزایش قدرت، مصرف - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - آن‌ها را نیز کاهش دهد. کمپانی TSMC به عنوان یکی از شرکت‌هایی که همواره در حال کوچکتر کردن ابعاد تراشه‌هاست، قصد دارد از برنامه‌های خود نیز جلو زده و چیپست‌هایی با لیتوگرافی ۲ نانومتری را تا سال ۲۰۲ به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارش‌های سالانه TSMC، این کمپانی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - کار روی توسعه و ساخت چیپست‌های ۲ نانومتری را از سال ۲۰۱۹ شروع کرده و حتی تحقیقات و امکان‌سنجی‌های مقدماتی را نیز انجام داده است. این کار از این جهت اهمیت دارد که بدانیم این کمپانی هنوز چیپست‌های خود با لیتوگرافی ۵ نانومتری را به بازار عرضه نکرده و بهترین چیپست‌های موجود بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان

اولین چیپستی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - که با معماری ۵ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - نانومتر به بازار عرضه خواهد شد، از سری چیپست‌های A اپل بوده و دستور ساخت و توسعه چیپست A14 به کمپانی TSMC - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - محول شده است. پس از آن، نوبت به چیپست‌هایی با لیتوگرافی ۳ نانومتری می‌رسد. کمپانی TSMC اخیرا جزئیات این تراشه‌ها را منتشر کرده و می‌دانیم در هر تراشه نزدیک ۲۵۰ میلیون ترانزیستور جای خواهد گرفت که برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - خود یک رکورد محسوب می‌شود. انتظار می‌رود این تراشه‌ها سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ از راه برسند.

گام بعدی کمپانی TSMC، تولید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - و عرضه چیپست‌های ۲ نانومتری است. شاید تفاوت این چیپست‌ها با باقی نمونه‌های موجود در بازار تنها چند نانومتر باشد، ولی از نظر چگالی ترانزیستور بسیار متفاوت هستند. برای مثال یک چیپست ۷ نانومتری می‌تواند دو برابر بیشتر از یک چیپست ۱۴ نانومتری، ترانزیستور را در خود جای دهد. در نتیجه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - یک چیپست ۲ نانومتری خود می‌تواند ۳.۵ برابر ترانزیستور بیشتری داشته باشد. جنگ بر سر کاهش ابعاد علاوه بر بهبودهای معمول، کاهش مصرف انرژی و افزایش توان پردازشی را به همراه دارند و می‌توانند نسبت به نمونه‌های فعلی بسیار بسیار بهینه‌تر کار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone