🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22454.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S20 اولترا در بررسی DxOMark از هواوی P40 پرو شکست خورد

گلکسی S20 اولترا یکی از گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که به تازگی دوربین آن توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته. برخلاف انتظار، این گوشی هوشمند با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نتوانسته در صدر ...

گلکسی S20 اولترا یکی از گران‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که به تازگی دوربین آن توسط DxOMark مورد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - بررسی قرار گرفته. برخلاف انتظار، این گوشی هوشمند با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نتوانسته در صدر لیست قرار بگیرد و امتیاز ۱۲۲ را کسب کرده است.

پرچمدار جدید سامسونگ به سنسورهای قدرتمندی مجهز شده که ویژگی‌های جذابی در اختیار خریداران قرار می‌دهد که برای مثال می‌توان به دوربین پریسکوپی و قابلیت زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری اشاره کرد. با وجود این موضوع، گلکسی S20 اولترا در بررسی DxOMark امتیاز ۱۲۲ را کسب کرده که آن را پایین‌تر از محصولاتی مانند هواوی P40 پرو و میت ۳۰ پرو 5G قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان

این گوشی هوشمند در بخش عکس‌برداری موفق به کسب امتیاز ۱۳۲ شده و DxOMark به کیفیت بالای رنگ‌ها، داینامیک رنج مناسب و مدیریت نویز اشاره کرده. در زمینه تصاویر فوق عریض این دستگاه توانسته رنگ‌های مناسبی ثبت کند. با وجود این مزایا، پرچمدار سامسونگ عملکرد مناسبی در زمینه فوکوس در شرایط نوری ضعیف ندارد و در حالت زوم تصاویر مصنوعی می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان

گلکسی S20 اولترا در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۱۰۲ را کسب کرده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - و به گفته DxOMark این دستگاه در فیلم‌برداری عملکرد مناسبی در مدیریت نویز دارد و عملکرد نوردهی آن در محیط‌های تاریک دقیق است. کیفیت رنگ فیلم‌ها در فضاهای آزاد مناسب بوده و همچنین لرزشگیر آن عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. با وجود این موارد، دوربین پرچمدار سامسونگ در کنتراست بالا داینامیک رنج خوبی ندارد و جزئیات فیلم‌ها در محیط‌های تاریک نامناسب است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان

بخشی از جمع‌بندی DxOMark در بررسی این پرچمدار به شرح زیر است:

«مشکلات در زمینه زوم، فوکوس خودکار کند در شرایط نوری ضعیف و کیفیت نه چندان بالای تصاویر در شب باعث شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - گلکسی S20 اولترا در صدر لیست قرار نگیرد.»

با وجود اینکه این پرچمدار نتوانسته در صدر لیست قرار بگیرد، به امکانات مناسبی مجهز شده که برای مثال - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اسدآباد استان همدان - می‌توان به ضبط ویدیو با رزولوشن 8K اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone