🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22447.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هند می‌خواهد توسط دستبند هوشمند تمام حرکات مبتلایان به کرونا را تحت نظر بگیرد

کرونا بزرگترین بحران کنونی بشر محسوب می‌شود و کشورهای مختلف راهکارهای متنوعی برای کنترل آن درنظر گرفته‌اند که برای مثال می‌توان به ردیابی تماس اشاره کرد. حالا دولت هند قصد دارد با استفاده از دستبندهای ...

کرونا بزرگترین بحران کنونی بشر محسوب می‌شود و کشورهای مختلف راهکارهای متنوعی برای کنترل آن درنظر گرفته‌اند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - که برای مثال می‌توان به ردیابی تماس اشاره کرد. حالا دولت هند قصد دارد با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - استفاده از دستبندهای هوشمند، افراد مبتلا به کووید-۱۹ را کنترل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - کند.

بر اساس گزارشی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - که به تازگی منتشر شده، دولت هند به دنبال تولید هزاران دستبند هوشمند برای نظارت روی افراد مبتلا به کرونا است، البته این بیماران شاید در بیمارستان بستری باشند یا در خانه خود قرنطینه شده باشند. در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - یک سند فنی شرکت مشاور مهندسی هندی BECIL در توضیح این دستبند با عبارت «پلتفرم تحقیقات هوشمند و ابزار تکنیکی برای کشف، جلوگیری و بررسی تهدیدات امنیت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - ملی با استفاده از CDR ،IPDR، برج، گوشی موبایل و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - اطلاعات پزشکی قانونی» برمی‌خوریم.

ایده این طرح یک راه حل سخت افزاری به همراه اپلیکیشن Aarogya Setu است که اطلاعات مکانی بیماران و افرادی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - که در خانه قرنطینه هستند را جمع آوری می‌کند، البته اگر آن‌ها با افراد دیگری در ارتباط باشند، اطلاعات آن‌ها نیز در اختیار دولت قرار می‌گیرد. بر اساس سند منتشر شده، این دستبند باید قادر به انجام کارهایی باشد که می‌توانند برای بیمار مزاحمت زیادی ایجاد کنند. در این سند با موارد زیر روبه‌رو می‌شویم:

  • این دستبند باید بتواند رفتارهای مشکوک را شناسایی کند، متوجه شود که فرد بیمار در روزهای مخصوصی از هفته چه کارهایی انجام می‌دهد، از کجا غذا سفارش می‌دهد، برای پیاده‌روی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - منظم خود به چه مکان‌هایی می‌رود، در طول روز کجا کار می‌کند و شب کجا می‌خوابد.
  • این دستبند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - باید به راحتی قادر به شناسایی ارتباطات نزدیک، افرادی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - که با آن‌ها بیش از سایرین در تماس است و همچنین ارتباطات موقت مانند رانندگان اوبر باشد.
  • این دستبند می‌تواند محل زندگی فرد را ردیابی کند و متوجه شود که وی در محل پرخطری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - زندگی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - می‌کند یا خیر.
  • باید قادر به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - جمع‌آوری اطلاعاتی مانند مکان‌هایی که افراد بیشترین زمان خود را در آنجا سپری می‌کنند و افرادی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - که با آن‌‌ها ملاقات می‌کنند، باشد.
  • باید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - دوستان مشترک چندین فرد مبتلا به کووید-۱۹ را شناسایی کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان

برخی از اقدامات بالا حریم خصوصی افراد را زیر سوال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - می‌برد و البته عملی شدن آن‌ها نیز تقریبا غیر ممکن یا بسیار سخت به نظر می‌رسد. اگر این دستبند بتواند اطلاعات زیادی را جمع‌آوری کند، شاید قادر به اجرای برخی اقدامات مانند شناسایی دوستان مشترک باشد. شاید این اطلاعات به صورت ناشناس جمع آوری شوند، امکان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - شناسایی بیماران توسط داده‌های مکانی وجود دارد.

در حال حاضر ابهامات زیادی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - در رابطه با اطلاعات جمع آوری شده توسط اپلیکیشن Aarogya Setu وجود دارد. برای مثال معلوم نیست دولت این اطلاعات را تا چه زمانی نگهداری می‌کند و اینکه در آینده چگونه از آن‌ها استفاده خواهد کرد. با توجه به این موارد، استفاده از سیستم جدید امنیت بسیاری از شهروندان در هند را با خطر جدی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر قزوین استان زنجان - روبه‌رو می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone