🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22439.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

چگونه پس زمینه تماس های تصویری اسکایپ را تغییر دهیم؟

امکان تغییر پس زمینه اسکایپ برای کاربران این اپلیکیشن ارتباطی میسر شده است. به لطف این قابلیت دیگر نیازی نیست که اتاق یا دفتر کاری نامرتب خود را در معرض دید فرد مقابل قرار دهید ...

امکان تغییر پس زمینه اسکایپ برای کاربران این اپلیکیشن ارتباطی میسر شده است. به لطف این قابلیت دیگر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - نیازی نیست که اتاق یا دفتر کاری نامرتب خود را در معرض دید فرد مقابل قرار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - دهید و صرفا کافیست تصویر مورد نظر خود را از آرشیو داخلی سیستم خود انتخاب نمایید تا حین تماس تصویری شما پشت سرتان نمایش داده شود.

سفارشی سازی یا محو کردن پس زمینه اسکایپ برای هر تماس

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه از اسکایپ را روی سیستم خود نصب - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - کرده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - اند. در نظر داشته باشید از نسخه ویندوز 10 استور استفاده نکنید چون بنابر دلایلی این قابلیت را ندارد. البته برخی نسخه های قدیمی اسکایپ امکان محو کردن بک گراند را دارند اما تغییر پس زمینه اسکایپ در آنها امکان پذیر نیست.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

برای محو کردن پس زمینه تماس های تصویری خود کافیست حین تماس ماوس را روی دکمه Turn Video Off  بگردانید و سپس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - گزینه Choose Background Effect یا انتخاب افکت پس زمینه را بزنید. آپشن Blur یا محو را انتخاب نمایید تا در طول آن تماس پس زمینه تصویر شما محو شود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

برای تغییر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - پس زمینه اسکایپ کافیست گزینه Add Image یا افزودن تصویر را انتخاب نمایید و سپس فایل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - عکسی مورد نظرتان که در هارد درایو سیستم شما وجود دارد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - را انتخاب نمایید. به این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - ترتیب بک گراند تصویرتان به صورت خودکار برای آن تماس به روز می شود. برای حذف پس زمینه نیز کافیست عکسی که آپلود کرده بودید را حذف نمایید. برای این منظور کافیست روی ضربدر کوچک سفید رنگ در بالا سمت راست تصویر کلیک نمایید.

چطور پس زمینه همه تماس های ویدیویی اسکایپ را محو یا سفارشی کنیم؟

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

دستورالعمل های بالا صرفا در مورد تماس هایی اجرا می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - شود که در حال انجام هستند و اگر می خواهید یک افکت پس زمینه پیش فرض را برای تمامی تماس - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - های ویدیویی خود انتخاب نمایید ابتدا باید روی تصویر پروفایل خود در پنجره اسکایپ کلیک کرده و گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب نمایید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

از تب Audio & - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - Video گزینه Blur را انتخاب کنید تا پس زمینه همه تماس هایتان محو شود و اگر هم میخواهید تصویر دلخواهتان در آنها نمایش داده شود گزینه Add Image را بزنید یا از میان عکس هایی که قبلا آپلود کرده بودید یکی را انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone