🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22448.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ آپدیت نرم‌افزاری برای حل مشکل نمایشگر گلکسی S20 اولترا را منتشر کرد

سامسونگ انتشار به روزرسانی نرم افزاری برای رفع مشکل سبز شدن نمایشگر در گلکسی اس ۲۰ اولترا را آغاز کرده است. این آپدیت در حال حاضر در آلمان منتشر شده و در روزهای آینده برای ...

سامسونگ انتشار به روزرسانی نرم افزاری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - رفع - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - مشکل سبز شدن نمایشگر در گلکسی اس ۲۰ اولترا را آغاز کرده است. این آپدیت در حال حاضر در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - آلمان منتشر شده و در روزهای آینده برای کشورهای دیگر نیز منتشر خواهد شد.

آپدیت یاد شده با نسخه فرم ور «G98xBXXU1ATD3» مشکل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - ظاهر شدن لایه سبز رنگ روی نمایشگر گلکسی اس 20 اولترا را برطرف می‌کند. این باگ زمانی که روشنایی صفحه روی درصد بسیار کمی قرار دارد، با تنظیم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - خودکار نرخ رفرش از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - ۱۲۰ هرتز به ۶۰ هرتز ظاهر می‌شود و دلایل آن دمای بالای دستگاه، شارژ کم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - و باز کردن اپ‌هایی مثل نقشه گوگل یا برنامه دوربین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی نمی‌کنند، اعلام شده است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان

این مشکل عمدتاً در بین کاربران گلکسی اس ۲۰ اولترا دیده شده بود ولی سامسونگ در به روز رسانی جدید این مشکل را در گلکسی اس ۲۰ و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - اس ۲۰ پلاس هم رفع کرده است.

سامسونگ در توضیحات آپدیت به غیر از رفع شدن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - باگ سبز شدن نمایشگر، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - به باگ‌های دیگری که این آپدیت رفع می‌کند و یا قابلیت‌های جدیدی که به گوشی اضافه می‌کند، اشاره نکرده‌ای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - است. آپدیت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - قبلی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - که برای خانواده گلکسی اس ۲۰ منتشر شده بود، علاوه بر مشکل سبز کردن نمایشگر، سرعت شارژ فوق سریع گلکسی اس ۲۰ اولترا را نیز کم کرده بود. در حال حاضر معلوم نیست آپدیت جدید این باگ را هم رفع کرده یا نه. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - این مورد با آزمایش مشخص خواهد شد.

همانطور که گفته شد این آپدیت فعلاً فقط در آلمان منتشر شده، ولی انتظار می‌رود در چند روز آینده نوتیفیکیشن آن برای کاربران کشورهای دیگر نیز نمایش داده شود. می‌توان آمدن آپدیت را به شکل دستی هم چک کرد. برای این کار کافیست به قسمت تنظیمات گوشی رفته و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر گرگان استان گلستان - Software update را انتخاب کرد. اگر آپدیت آمده باشد باید روی Download and install ضربه زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرزام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام آیا جسارتا جوادالائمه گرگان تعمیرات دارید
پاسخ: بله در جوادالائمه شهر گرگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone