🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22449.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای ۲۵ هزار ایمیل و پسورد کارمندان سازمان جهانی بهداشت و CDC

امروز روز مناسبی برای عضو بودن در جامعه آنلاین نیست. پس از لو رفتن اطلاعات ۲۶۷ میلیون کاربر فیسبوک، اکنون نوبت به سازمان‌هایی رسیده که با ویروس کرونا مقابله می‌کنند. بر اساس گزارش‌های موجود، ۲۵ ...

امروز روز مناسبی برای عضو بودن در جامعه آنلاین نیست. پس از لو - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - رفتن اطلاعات ۲۶۷ میلیون کاربر فیسبوک، اکنون نوبت به سازمان‌هایی رسیده که با ویروس کرونا مقابله می‌کنند. بر اساس گزارش‌های موجود، ۲۵ هزار ایمیل و رمز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - عبور کارمندان مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های ایالات متحده، بنیاد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - خیریه گیتس، سازمان جهانی بهداشت و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - چندین مرکز کنترل بیماری دیگر افشا شده و از آن‌ها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - به منظور نشر اخبار جعلی پیرامون ویروس کرونا استفاده می‌شود.

به گزارش واشنگتن پست، ۲۵ هزار ایمیل و رمز عبور افشا شده احتمالا متعلق به ۶ سازمان مبارز با ویروس کرونا هستند. این سازمان‌ها اکثرا در خط - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - مقدم ریشه‌کن کردن ویروس کرونا قرار دارند و از مهم‌ترین مراجع اطلاعاتی برای بیماری کووید-۱۹ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - به حساب می‌آیند. بر اساس گزارش این وب سایت معتبر، افراد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - سودجو که عموما راستگراهای افراطی‌اند، به کمک حساب‌های کاربری به دست آمده مشغول نشر اخبار کذب پیرامون این ویروس کشنده هستند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر  داراب استان فارس

بر اساس تحقیقات گروه امنیتی سایت (SITE) که در زمینه نظارت بر عملیات‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - تروریستی آنلاین فعالیت می‌کند، عمده اخبار کذبی که توسط این افراد منتشر می‌شود تئوری‌های توطئه در رابطه با ویروس کروناست. برای مثال در برخی از اخبار جعلی منتشر شده توسط این حساب‌ها می‌توان رابطه بین HIV و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - ویروس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - کرونا را هم دید. سازمان SITE توانسته ایمیل و رمز عبورهای افشا شده را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - به برخی از سازمان‌های بهداشت و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - سلامت نسبت دهد:

  • ۹۹۳۸ حساب متعلق به انجمن ملی سلامت آمریکا
  • ۶۸۵۷ حساب متعلق به مرکز پیشگیری و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - درمان بیماری‌های آمریکا
  • ۵۱۲۰ حساب متعلق به بانک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - جهانی

گفتنی است حملات سایبری مرتبط با پخش اخبار کذب ویروس کرونا تقریبا در تمامی کشورهای درگیر این ویروس دیده شده، ولی چیزی که این موضوع را متمایز می‌کند، استفاده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - از سازمان‌های مرجع مبارز با ویروس کروناست (مانند سازمان جهانی بهداشت). مدیر اجرایی سایت به نام ریتا کاتز (Rita Katz) می‌گوید:

«نئونازی‌ها و نژادپرستان افراطی به شدت در حال پخش این حساب‌ها در شبکه‌های خود هستند. آن‌ها ابتدا شبکه 4chan را انتخاب کرده و سپس به توییتر روی آوردند. آن‌ها به کمک این حساب‌ها، کمپین‌های آزار و اذیت‌های سایبری راه ‌انداختند و در حال پخش تئوری‌های توطئه پیرامون پاندمی کرونا هستند. توزیع اطلاعات این حساب‌های کاربری نیز یکی دیگر از تلاش‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - چند ماه آن‌ها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - منظور استفاده از کووید-۱۹ به عنوان یک سلاح است..»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر  داراب استان فارس

با وجود این که سایت نتوانسته صحت این ایمیل‌ها را تایید کند، یکی دیگر از فعالان حوزه امنیت سایبری مدعی شده با وارد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - شدن به سیستم سازمان جهانی بهداشت، توانسته ۲۷۳۲ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - ایمیل را چک و تایید کند. بر اساس گفته‌های این شخص، ۴۸ نفر از کارمندان WHO از کلمه «password» به عنوان رمز عبور خود استفاده می‌کردند، در حالی که بسیاری از نام کوچک یا واژه «changme» استفاده کرده بودند.

هیچ کدام از این سازمان‌ها چنین چیزی را تایید یا رد نکرده‌اند، البته بنیاد خیریه گیتس می‌گوید ۲۶۹ ایمیل برای کارمندان این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر داراب استان فارس - بنیاد بوده و شرایط را تحت نظر دارد. همچنان پیشنهاد می‌شود اخبار ویروس کرونا را حتما و حتما از مراجع معتبر دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone