🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22464.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آغاز بزرگترین ارتقا وای فای در 20 سال اخیر؛ FCC طیف 6 گیگاهرتز را آزاد کرد

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) اخیراً از تصویب آزادسازی فرکانس 6 گیگاهرتز برای استفاده های بی نیاز از مجوز خبر داده است. این فرکانس برای تأمین پهنای باند و پایداری مورد نیاز دستگاه های ...

کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) اخیراً از تصویب آزادسازی فرکانس 6 گیگاهرتز برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - استفاده های بی نیاز از مجوز خبر داده است. این فرکانس برای تأمین پهنای باند و پایداری مورد نیاز دستگاه های سازگار با وای فای 6E از جمله تجهیزات اینترنت اشیاء حیاتی است. آزادسازی فرکانس 6 گیگاهرتز برای وای فای 6E بزرگترین ارتقا وای فای در 20 سال گذشته به حساب می آید.

به گزارش تک اسپات و به نقل از وبسایت FCC، با تصویب - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - این قانون، استفاده از 1200 مگاهرتز از این طیف برای کاربردهای بی نیاز از اخذ مجوز، ممکن می شود. برای بهره بردن از این فرکانس دو سناریوی کاربردی مطرح شده است. یک کاربرد شامل دستگاه های فضای داخلی کم مصرف از جمله نسل بعدی روترها و دستگاه های هوشمند خانگی است. کاربرد دیگر، به تجهیزات فضای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - خارجی اجازه استفاده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - از قدرت استاندار به میزان 850 مگاهرتز از این باند را می دهد.

با این حال آزادسازی این فرکانس نگرانی اتحادیه صنایع ارتباطات بیسیم ایالات متحده  (CTIA) را به دنبال داشته است. به عقیده CTIA استفاده از این فرکانس در فضای خارجی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - می تواند موجب تداخل ارتباط نقطه به نقطه بین آنتن های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - شبکه موبایل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - و هسته های شبکه شود. از سوی دیگر FCC در پاسخ به این نگرانی اعلام کرده که استفاده از باند 6 گیگاهرتز در فضای خارجی توسط سیستم هماهنگی فرکانس خودکار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - (AFC) مدیریت می شود؛ سیستمی که در همکاری با شرکت های مطرح از جمله اپل، گوگل، مایکروسافت، اینتل و کوالکام توسعه داده شده است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی

به گفته یکی از مقامات FCC تصمیم به آزاد سازی این باند به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - ویژه برای آن دسته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - از کاربران آمریکایی اهمیت دارد که به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - اینترنت پهن باند در منزل خود دسترسی ندارد. علاوه بر این استفاده گسترده از وای فای 6E می تواند در نهایت موجب خلوت تر شدن باندهای پر ازدحام 2.4 و 5 گیگاهرتز فعلی وای فای شود.

انتظار می رود اولین تجهیزات بهره مند از این طیف در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار شود. FCC همچنین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - باید متمم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - هایی را برای قانون جدید در نظر بگیرد. از جمله این قوانین صدور اجازه کارکرد دستگاه های کم مصرف بدون نیاز به سیستم کنترل فرکانس خودکار است. این موضوع به ویژه برای دستگاه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - هایی از جمله هدست های واقعیت افزوده و ساعت های هوشمند اهمیت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - دارد.

همچنین انتظار می رود بهره مندی دستگاه ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - از وای فای 6E به تسریع پیاده سازی اینترنت اشیا و نیز افزایش سرعت ارتباط منتهی شود و در نهایت ارزش اقتصادی 100 میلیارد دلاری را در 5 سال آینده به همراه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مرکزی استان مرکزی - داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone