🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22461.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تبلیغات شخصی‌سازی شده به واتساپ اضافه می‌شوند

کافیست از هر کاربر آنلاینی سوال کنید که بزرگترین مشکل آ‌ن‌ها با اینترنت چیست. قطعا تبلیغات در کنار سرعت بر سر جایگاه اول و دوم رقابت دارند. کاربران به اندازه کافی در سراسر اینترنت تبلیغات ...

کافیست از هر کاربر آنلاینی سوال کنید که بزرگترین مشکل آ‌ن‌ها با اینترنت چیست. قطعا تبلیغات در کنار سرعت بر سر جایگاه اول و دوم رقابت دارند. کاربران به اندازه کافی در سراسر اینترنت تبلیغات را می‌بینند و اکنون قرار است آن‌ها را در برنامه واتس اپ نیز شاهد باشند؛ البته این بار با چاشنی شخصی‌سازی شده.

اگر اخبار آمدن تبلیغات به برنامه واتس اپ را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این کمپانی به همراه کمپانی مادر یعنی فیسبوک قصد دارند از پیام‌رسان محبوب خود نیز کسب درآمد کنند. البته در ابتدا هدف این بود که تبلیغات جایی میان مکالمه کاربران قرار گیرد، ولی از آن‌جایی که این کار سر و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - صدای زیادی بلند می‌کرد، توسعه‌دهندگان برنامه به کلی کدهای آن را حذف کرده و چنین تصمیمی را نیز به دست فراموشی سپردند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

در نتیجه تبلیغات باید به جای دیگری منتقل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - می‌شد و چه جایی بهتر از استوری‌های (Status) واتس اپ. کمپانی فیسبوک در حال حاضر چنین تبلیغاتی را در دیگر برنامه خود یعنی اینستاگرام نیز قرار داده و ممکن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - است میان چند استوری، گه گاهی تبلیغاتی را هم مشاهده کنید. البته تفاوتی که تبلیغات واتس اپ با اینستاگرام خواهد داشت، در شخصی‌سازی بودن آن‌هاست.

فیسبوک قصد دارد تبلیغاتی را که در واتس اپ نمایش می‌دهد، شخصی‌سازی کند و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - برای این کار از داده‌های حساب کاربری فیسبوک استفاده خواهد کرد. این کمپانی چندی پیش عنوان کرد که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - می‌خواهد فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ را از پایه‌ترین سطوح با یکدیگر ادغام کنند تا آن‌ها کارکردی مشابه همدیگر داشته باشند. برای این کار لازم است تمامی این برنامه‌ها از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - رمزنگاری دوسویه بهره برند؛ موضوعی که تنها واتس اپ از آن استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی

البته فیسبوک اعلام کرد که علاقه‌ای ندارد این ۳ برنامه را با یکدیگر ادغام کند تا یک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - ابر برنامه داشته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - باشد. در اصل این کمپانی می‌خواهد از شماره تلفن کاربران استفاده کند تا تمامی حساب‌ها را به دست آورد و تبلیغاتی شخصی‌سازی شده را به آن‌ها نشان دهد. سخنگوی واتس اپ به صورت مستقیم چنین چیزی را تایید یا تکذیب نکرد، اما به رسانه‌ها گفت:

«همان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - طور که پیش از نیز گفتیم، تبلیغات در Status واتس اپ یک گزینه بلند مدت بوده و ما باور داریم که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - این روشی مناسب برای برقرار کردن ارتباط میان کاربر و کسب و کارها در آینده است. این باور هنوز به قوت خودش باقیست، اما در حال حاضر هدف ما توسعه ویژگی‌هایی است که کسب و کارها بتوانند با مشتری‌های خود در ارتباط باشند و به کمک روش‌های پرداخت مختلف، با آن‌ها تعاملات مالی انجام دهند.»

با توجه به صحبت‌های این کمپانی، می‌توان مطمئن بود که تبلیغات بالاخره - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محلات استان مرکزی - راه خود را به پیام رسان محبوب واتس اپ باز خواهند کرد، اما تاریخ آن هنوز معلوم نیست. امیدوارم این ویژگی هم مانند ارائه دارک مود، سال‌ها به طول انجامد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهاره نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر یه سوال داشتم شما منطقه کوی مطهری دکتر صدر محلات هم کار انجام میدید
پاسخ: بله در کوی مطهری دکتر صدر شهر محلات خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone