🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22469.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رقابت انویدیا و AMD بر سر تولید کارت گرافیک ۷ نانومتری بالا گرفت

تنور رقابت بین «انویدیا» و «AMD» بر سر توسعه کارت گرافیک ۷ نانومتری از همیشه داغ‌تر شده و هر دو برای تولید آن سراغ کمپانی «TSMC» رفته‌اند. بسیاری از کمپانی‌های فناوری برای تولید چیپ با TSMC ...

تنور رقابت بین «انویدیا» و «AMD» بر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - سر توسعه کارت گرافیک ۷ نانومتری از همیشه داغ‌تر شده و هر دو برای تولید آن سراغ کمپانی «TSMC» رفته‌اند.

بسیاری از کمپانی‌های فناوری برای تولید چیپ با TSMC کار می کنند و تا مدتی قبل بزرگترین مشتری - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - چیپ ۷ نانومتری آنها اپل بود اما ظاهرا اپل در پی استفاده از تراشه ۵ نانومتری است. خالی شدن ظرفیت ۷ نانومتری این شرکت AMD و انویدیا را بار دیگر رو در روی هم قرار داده و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - هر یک در پی گرفتن سهم بیشتری از آن هستند.

سایت «دیجی تایمز» با انتشار گزارشی رقابت این دو شرکت را یکی از دلایل بهبود وضعیت مالی TSMC در ماه های آتی عنوان کرده است. آنطور که Wccftech می‌گوید AMD توانسته سهم بیشتری از ظرفیت تولید را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - به خود اختصاص دهد و به زودی با تبدیل شدن به بزرگترین مشتری ۷ نانومتری تایوانی‌‌ها از کوالکام و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - های‌سیلیکون پیشی خواهد گرفت. 

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان

سطح بالای سفارشات انویدیا برای چیپ‌های ۷ نانومتری نیز نشانگر آماده شدن این کمپانی برای عرضه نسل جدید کارت‌های گرافیک Ampere است که از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند. به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - گفته منابع آگاه این شرکت همچنین در پی معرفی GPU‌ جدید برای سرورها و کارت‌های RTX 3000 است.

علاوه بر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - این دو کمپانی هواوی هم اخیرا با تاسیس شرکتی به نام «گروه تجاری ابری و هوش مصنوعی» از تمایل خود برای ورود به صنعت پردازش گرافیکی خبر داده است. هواوی قبل توان خود در زمینه چیپست موبایل را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - به رخ کشیده و حالا باید دید در زمینه پردازشگرهای گرافیکی چه عملکردی خواهد داشت.

هرچند شیوع ویروس کرونا باعث لغو رویدادهای کمپانی های فناوری و به تعویق افتادن برخی دیگر از جمله »کامپیوتکس ۲۰۲۰» شده اما ظاهرا شرکت ها در پشت پرده کماکان تنور رقابت را گرم - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان - نگه داشته و به سختی برای سبقت گرفتن از هم تلاش می‌کنند.

- تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر کنگاور استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone