🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42058.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

بالاخره پای اپلیکیشن Trello به پلتفرم های دسکتاپ هم باز شد

سازندگان Trello ساعاتی پیش ضمن اعلام به روز رسانی اپلیکیشن، از انتشار نسخه های دسکتاپ آن برای پلتفرم های ویندوز و مک خبر داده اند. اگر شما هم جزو میلیون ها طرفدار ترلو هستید، احتمالا ...

سازندگان Trello ساعاتی پیش ضمن اعلام به روز رسانی اپلیکیشن، از انتشار نسخه های دسکتاپ آن برای پلتفرم های ویندوز و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مک خبر داده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اند. اگر شما هم جزو میلیون ها طرفدار ترلو هستید، احتمالا کار کردن با آن در محیط مرورگر برایتان کار چندان راحت و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خوشایندی نبوده است.

اما خوشحال باشید، چرا که با انتشار نسخه دسکتاپ اپلیکیشن تمام این مشکلات از سر راهتان برداشته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می شود و می توانید به قابلیت هایی مثل نوتیفیکیشن های بومی و میان برهای قابل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شخصی سازی دسترسی داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

تیم ترلو در حال حاضر نسخه مک اپلیکیشن را منتشر کرده، اما اعلام کرده که کاربران ویندوز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برای دریافت آن باید تا فردا منتظر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بمانند. اما در کنار انتشار اپلیکیشن های دسکتاپ، سرویس ترلو - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قابلیت های جدیدی را هم دریافت کرده که از جمله آن ها می توان به انتقال بردهای ترلو به اپلیکیشن هایی مثل Bitbucket و Dropbox Paper (که هر دو مثل ترلو ابزاری برای برقراری ارتباط گروهی و افزایش بهره وری تیمی هستند) اشاره کرد.

به لطف این قابلیت جدید می توانید کارت ها و بردهای ترلو را از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - طریق لینک های مخصوص در وبسایت های پشتیبانی کننده از جاوا اسکریپت به نمایش بگذارید. مضاف بر این، کارت های ترلو حالا امکان پیش نمایش تصاویر را هم دارند.

شایان ذکر است که خریداری شدن ترلو توسط کمپانی Atlassian نقش مهمی در طراحی و انتشار سریع - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نسخه های دسکتاپ اپلیکیشن داشته است. برای دانلود نسخه مک می توانید همین حالا به اپ استور مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone