🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42062.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پیکسل 2 احتمالاً از بدنه حساس به فشار بهره خواهد برد

با توجه به اطلاعات موجود، می توان تقریباً با اطمینان گفت که گوگل پیکسل 2 توسط HTC تولید خواهد شد؛ زیرا علاوه بر همکاری های اخیر این دو کمپانی و انتشار برخی شایعات مبنی بر ...

با توجه به اطلاعات موجود، می توان تقریباً با اطمینان گفت که گوگل پیکسل 2 توسط HTC تولید خواهد شد؛ زیرا علاوه بر همکاری های اخیر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این دو کمپانی و انتشار برخی شایعات - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مبنی بر خریداری سهام HTC توسط گوگل، حال خبر می رسد شرکت ساکن مانتین ویو می خواهد از ویژگی حساسیت بدنه HTC در موبایل بعدی خود استفاده کند.

همان طور که می دانید، شرکت تایوانی در آخرین پرچمدار خود «U11» از ویژگی جدیدی تحت عنوان «Edge Sense» بهره برده که به کاربر اجازه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می دهد با فشار دادن بدنه، بعضی فرمان ها را در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رابط کاربری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دستگاه اجرا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

البته برخی از افراد معتقدند ویژگی جدید چندان کاربردی نبوده و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد؛ با این حال به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد گوگل از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عملکرد Edge Sense راضی بوده و از هماهنگی آن با بسیاری از اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های خود خبر می دهد.

در کدهای نرم افزار Google App به قابلیت فشار دادن بدنه اشاره شده است

علاقه گوگل به نوآوری HTC تا جایی پیش رفته که بنا بر کدهای موجود در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جدیدترین نسخه بتای نرم افزار Google App در اندروید (که به تازگی توسط توسعه دهندگان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته)، به نظر می رسد قرار است قابلیت Edge Sense در پیکسل های بعدی به کار گرفته شود. در یکی از خطوط کدهای برنامه مورد بحث آمده:

برای تغییر تنظیمات مربوط به ژست فشار، به بخش تنظیمات «Active Edge» تلفن خود بروید.

گفتنی است پیکسل 2 و پیکسل 2 پلاس در تاریخ 12 مهر به صورت رسمی رونمایی خواهند شد و باید دید که آیا فناوری مورد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بحث فقط در پیکسل 2 (ساخت HTC) - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به کار گرفته می شود، یا به پیکسل 2 پلاس (احتمالاً ساخت ال جی) نیز راه خواهد یافت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone