🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42076.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پاناسونیک از دو موبایل ارزان قیمت سری Eluga با بدنه فلزی رونمایی کرد

شرکت ژاپنی پاناسونیک به تازگی از دو اسمارتفون به نام های «Eluga Ray 500» و «Eluga Ray 700» رونمایی کرده که از بدنه فلزی، سنسور اثر انگشت، اندروید 7 نوقا و دستیار هوشمند اختصاصی پاناسونیک ...

شرکت ژاپنی پاناسونیک به تازگی از دو اسمارتفون به نام های «Eluga Ray 500» و «Eluga Ray 700» رونمایی کرده که از بدنه فلزی، سنسور اثر انگشت، اندروید 7 نوقا و دستیار هوشمند اختصاصی پاناسونیک به نام «ARBO» برخوردارند، و فعلاً به صورت اختصاصی توسط فروشگاه «Flipkart» در هند به فروش می رسند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

«Eluga Ray 500» یک تلفن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 5 اینچی با نمایشگر HD است که از شیشه خمیده 2.5D بهره برده، و به 3 گیگابایت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رم در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایتی و چیپست چهار هسته ای مدیاتک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - MT6737 مجهز شده است.

موبایل مورد بحث از یک ماژول دوربین دوگانه شامل سنسور 8 مگاپیکسلی واید با زاویه دید 120 درجه و گشودگی f/2.4، به همراه حسگر 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برخوردار بوده و برای ثبت تصاویر سلفی، از دوربین 5 مگاپیکسلی با گشودگی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دهانه لنز f/2.4 استفاده می کند.

این محصول به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک باتری 4000 میلی آمپری و دو اسلات سیم کارت (که می توان از یکی از آنها به عنوان درگاه کارت حافظه استفاده کرد) مجهز شده و جک هدفون را در بالا، و پورت Micro USB را در پایین بدنه خود دارد. Eluga Ray 500 در سه رنگ و با قیمت تقریبی 140 دلار به فروش می رسد.

Eluga Ray 700

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

«Eluga Ray 700» به عنوان برادر بزرگتر یک نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی داشته که توسط شیشه 2.5D گوریلا گلس 3 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - محافظت می شود. این محصول نیز از رم 3 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی (با قابلیت ارتقا) بهره می برد اما به یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک MT6753 مجهز شده است.

پاناسونیک در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایل گرانتر خود از دوربین دوگانه صرف - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نظر کرده و از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با قابلیت Phase - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Detection و گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره برده و در پنل جلو، دوربین 13 مگاپیکسلی دیگری با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و فلش LED اختصاصی را به کار گرفته است.

محصول مورد بحث مانند برادر کوچکتر خود به جک هدفون و درگاه Micro USB مجهز شده و با باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری، در سه رنگ مشابه و به قیمت تقریبی 155 دلار فروخته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone