🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42069.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

برای استفاده از نوار نوتیفیکیشن موبایل های سامسونگ، حالا می توانید از تمام صفحه کمک بگیرید

با بزرگ شدن اندازه تلفن های هوشمند، یکی از بزرگ ترین فقدان های اسمارت فون های سامسونگ این بود که نمی توانستید نوار نوتیفیکیشن را از هر جایی که خواستید پایین بکشید. یعنی برخلاف بعضی ...

با بزرگ شدن اندازه تلفن های هوشمند، یکی از بزرگ ترین فقدان های اسمارت فون های سامسونگ این بود که نمی توانستید نوار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نوتیفیکیشن را از هر جایی که خواستید پایین بکشید. یعنی برخلاف بعضی از موبایل های بازار، برای استفاده از نوار نوتیفیکیشن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حتما باید انگشت خود را در قسمت بالایی صفحه گذاشته و سپس به سمت پایین فشار می دادید.

حالا و پس از مدت ها، سرانجام کره ای ها هم تصمیم گرفتند این قابلیت را به موبایل های خود اضافه کنند. بنابراین اکنون دارندگان تلفن های هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 می توانند از هر جایی که خواستند نوار نوتیفیکیشن را پایین کشیده و از آن استفاده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنند.

با توجه به اینکه سری جدید پرچمدارای سامسونگ دارای اندازه بزرگ تری نسبت به گذشته هستند، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اضافه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کردن این ویژگی کاملا حیاتی به نظر می رسید. برای این تغییرات، ابتدا باید جدیدترین آپدیت رابط کاربری سامسونگ یعنی Samsung TouchWiz را دریافت کنید.

سپس به آدرس Settings>Display>Home Screen رفته و گزینه Quick-Open Notification Panel را فعال نمایید. جالب اینجاست بدانید این قابلیت در صورتی برای رابط کاربری سامسونگ منتشر شده که خیلی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از لانچرها از مدت ها پیش آن را در اختیار کاربران دیوایس های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اندرویدی قرار داده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone