🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42066.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نظر وزیر ارتباطات و نمایندگان مجلس درباره فیلترینگ توییتر چیست؟

نام «توییتر» این روزها بیش از گذشته به گوش می‌رسد و فراگیر شدن این شبکه اجتماعی به واسطه حضور برخی از بدنه اصلی نظام سیاسی ایران از جمله رهبری، رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر ...

نام «توییتر» این روزها بیش از گذشته به گوش می‌رسد و فراگیر شدن این شبکه اجتماعی به واسطه حضور برخی از بدنه اصلی نظام سیاسی ایران از جمله رهبری، رئیس جمهوری، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - وزیران دولت و بازتاب نوشته‌های این افراد در رسانه‌های گوناگون منجر به شنیده شدن زمزمه‌هایی مبنی بر رفع فیلترینگ آن شده‌ است.

فیلترینگ توییتر حدود ۸ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سال پیش به دستور کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه آغاز شد؛ امری که وزیر ارتباطات کنونی، «محمدجواد آذری جهرمی»، علت آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را موضع‌گیری‌هایی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که علیه ایران در آن زمان توسط این شبکه اجتماعی رخ داد، می داند و حتی اعلام کرده که در حال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حاضر موسسان این شبکه برای اعتمادسازی متقابل اظهار آمادگی کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

آذری جهرمی پیش از این نظر صریح خود را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - درباره توییتر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چنین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بیان کرده است:

«من خودم در توییتر فعالیت دارم و گاهاً با مخاطبین درواقع ارتباط برقرار می‌کنیم .توییتر فضای بسیار خوب و سازنده و صریحی هست هرچند در آن حرف‌های خیلی تندی می‌زنند ولی این حرف‌ها بالاخره برای یک مسئول شنیدش واجب است. خیلی خوب هست که مسئولین حرف‌های مردم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را بی‌پرده بشنوند حالا که نمی‌شود رفت با تک‌تک مردم ارتباط گرفت ولی می‌شود در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این فضا حرف‌ها را شنید. ممکن هست این حرف‌ها گزنده یا تند باشند ولی این گزارش‌ها برای یک مدیر در کشور لازم است.»

از نگاه وزیر ارتباطات تمامی تکنولوژی ها هم وجهه خوبی دارند و هم بد

از آنجا که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نیمی از اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه را وزیران یا نمایندگان آنها تشکیل می‌دهند بسیاری از کارشناسان فضای مجازی اعلام کردند که با یک رأی‌گیری ساده، دولت می‌تواند برای همیشه به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فیلترینگ توییتر پایان دهد، اما طبق گفته‌های دبیر این کارگروه حتی اگر اعضای آن به رفع فیلتر شبکه اجتماعی توییتر رأی بدهند، باز هم دستور مقام قضایی برای رفع فیلتر آن لازم خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نظر وزیر ارتباطات تنها نهادی که می‌تواند فیلترینگ توییتر در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کشور را رفع کند، شورای عالی فضای مجازی است. بسیاری از نمایندگان مجلس از جمله «رمضان‌علی سبحانی‌فر»، نماینده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سبزوار، نیز اذعان دارند که مجلس شورای اسلامی تصمیم‌گیرنده اصلی درباره فیلترینگ را، شورای عالی فضای مجازی و کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مشخص کرده و بنابراین دلیلی ندارد که خودش در خصوص رفع فیلتر این شبکه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - وارد موضوع شود.

«محمدرضا تابش»، نماینده مردم اردکان در این باره می‌گوید: «در حال حاضر  بسیاری از دستگاه‌های دولتی و متولیان عرصه اطلاع‌رسانی از طریق همین شبکه با کاربران در ارتباط و اخبار خود را منتشر می‌کنند، بنابراین محدود کردن دسترسی مردم به شبکه‌ای که به جریان اطلاع‌رسانی کمک می‌کند درست نیست»

«علیرضا ابراهیمی» نماینده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گلستان در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - میان صحبت‌های خود به روزنامه ایران خبر نه‌چندان خوشایندی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را به کاربران می‌دهد: «تا کنون در کمیسیون فرهنگی مجلس طرحی در خصوص - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رفع فیلتر توییتر مطرح نشده است.»

در میان نمایندگان مجلس اظهار نظرات جالب‌تری نیز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به چشم می‌خورد. به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عنوان مثال «حشمت‌الله فلاحت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیشه»، نماینده کرمانشاه، می‌گوید: «نه تنها با فیلترینگ توییتر که با فیلترینگ هر سرویسی مخالف هستم و معتقدم فیلترینگ راهکار مناسبی برای جلوگیری از جریان آزاد اطلاعات نیست، چرا که مردم با کمک فیلتر شکن به منابعی که می‌خواهند دسترسی دارند.»

همچنین «کارن خانلری»، نماینده تهران درباره رفع فیلتر توییتر به رسانه‌ها می‌گوید: «شبکه اجتماعی مانند توییتر یک فرصت برای پاسخ به هجمه‌های عقیدتی و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سیاسی است که علیه ایران مطرح می‌شود و نباید از این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فرصت با ایجاد محدودیت در دسترسی گذشت.»

«محمود صادقی»، نماینده مردم تهران نیز عقیده دارد: «توییتر یکی از بهترین ابزارها در زمینه اطلاع‌رسانی است که کاربرد مثبتی دارد. این شبکه در مقطعی از زمان و به دلایلی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فیلتر شده که آن هم گذرا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بوده، بنابراین با توجه به جایگاهی که این شبکه در بین مقامات سیاسی کشور دارد باید پیگیر برای رفع فیلتر آن بود.»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

کدامیک گره‌گشای فیلترینگ توییتر هستند: کمیته تعیین مصادیق محتوای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مجرمانه یا شورای عالی فضای مجازی؟

با وجود این صحبت‌ها تاکنون بجز چند اظهار نظر جزئی از دبیر شواری عالی مجازی، طرح یا حرکت قابل توجهی از سوی وی درباره رفع فیلترینگ توییتر دیده نشده است.

دولت پیش از این خاطرنشان کرده است که تا سال ۱۴۰۰ مایل به ایجاد روابط بیشتری با کشورهاست اما - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - امروزه دنیای اکثر کاربران ایرانی با تلگرام گره خورده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که چندان جنبه‌ای بین‌المللی ندارد. جهرمی اما در مدت کوتاهی که به عنوان وزیر ارتباطات خدمت کرده، بارها از رفع فیلتر توییتر سخن به میان آورده است و با توجه به پیگیری وی به درخواست‌های کاربران در فضای مجازی، باید دید که در نهایت می‌تواند قفل این شبکه اجتماعی را برای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کاربران ایرانی باز کند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone