🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42068.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با 5 کاری که Bixby Voice می تواند انجام دهد آشنا شوید

سامسونگ برای رقابت با گوگل اسیستنت و سیری دستیار هوشمندی را به نام بیکسبی توسعه داده است. این هوش مصنوعی علاوه بر ارائه امکانات معمول یک دستیار هوشمند؛ ناوبری را در تلفن های هوشمند سامسونگ ...

سامسونگ برای رقابت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با گوگل اسیستنت و سیری دستیار هوشمندی را به نام بیکسبی توسعه داده است. این هوش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مصنوعی علاوه بر ارائه امکانات معمول یک دستیار هوشمند؛ ناوبری را در تلفن های هوشمند سامسونگ نیز آسان تر از گذشته می کند. اینجا هستیم تا شما را با 5 کاری که بیکسبی سامسونگ می تواند انجام دهد آشنا کنیم؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

یکی از ویژگی های برجسته بیکسبی درک عمیق و فهم بالای آن است. این بدان معناست که این هوش مصنوعی بسته به برنامه ای که باز کرده اید قادر به تفسیرآن چه می خواهید است. بنابراین اگر مرورگر اینترنت سامسونگ باز باشد، به راحتی می توانید از فرمان صوتی «Share this with - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Bob» استفاده نمایید. در رابطه با همین موضوع هوش مصنوعی می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داند که به صفحه وب فعلی اشاره می کنید.

نهایتاً بیکسبی لینک را کپی کرده و به شما اجازه می دهد اپلیکیشن دلخواه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود را برای به اشتراک گذاری آن انتخاب نمایید. همچنین اگر در گالری تصاویر خود باشید و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پس از باز کردن یک عکس از فرمان صوتی «Share this to Twitter» استفاده کنید، بیکسبی سریعاً متوجه اشاره کردن شما به آن تصویر به خصوص می شود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

با توجه به این که بسیاری از دستیاران هوشمند فاقد چنین قابلیتی هستند می توان گفت که این یک ویژگی منحصر به فرد برای بیکسبی سامسونگ محسوب می شود. Bixby Voice همچنین می تواند بر اساس اپلیکیشن مورد استفاده شما بین دو حالت بومی و متنی تغییر حالت دهد.

یکی از ویژگی های برجسته بیکسبی درک عمیق و فهم بالای آن است.

بنابراین اگر در صفحه اصلی باشید و از فرمان «Show me my most recent message» استفاده کنید، بیکسبی آخرین پیام را در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پیام رسان پیش فرض تلفن همراه تان به شما نشان می دهد. علاوه بر این اگر از فرمانی مشابه در پیام رسان واتس اپ استفاده نمایید، دستیار صوتی بیکسبی آخرین پیام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های واتس اپ را به شما نشان خواهد داد.

آگاهی متقابل و فهم عمیق بیکسبی سبب متمایز شدن آن از سایر دستیاران هوشمند شده است. به سبب این قابلیت با یک دستیار هوشمند کاربر پسندتر مواجه هستیم که قادر است به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خوبی انسان ها را بفهمد. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گوگل نیز طی به روز رسانی های اخیری که برای دستای هوشمند خود منتشر کرده، به روشنی تمایل خود را برای حرکت به این سمت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نشان داده است.

2- پذیرفتن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فرمان های به شدت خاص

دستیار صوتی بیکسبی به واسطه سازگاری آن با برنامه های سامسونگ و بسیاری از اپلیکیشن های شخص ثالث قادر است دستورات بسیار خاص و دقیق را برای شما انجام دهد. برای فهمیدن این موضوع کافیست از طریق بیکسبی وارد Voice Apps and Services شوید و روی یکی از اپلیکیشن های موجود در فهرست کلیک کنید.

آگاهی متقابل و فهم عمیق بیکسبی سبب متمایز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شدن آن از سایر دستیاران هوشمند شده است.

به عنوان مثال اپلیکیشن دوربین دارای برخی فرمان های دقیق و کاربردی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است. از طریق Bixby Voice می توانید بین دوربین عقب و جلو جا به جا شوید، فیلتر دلخواه خود را برگزینید و به تنظیم بخش های مختلف همچون فعال کردن HDR و اغییر سرعت شاتر بپردازید.

علاوه بر این باید گفت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که این فرمان ها تنها به اپلیکیشن هایی که در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حال حاضر باز هستند محدود نمی شود. در همین رابطه کاربران می توانند از بیکسبی بخواهند تا از آن ها سلفی بگیرد و تصویر ثبت شده را از طریق پیام رسان واتس اپ برای یکی از مخاطبانشان ارسال کند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

البته باید بدانید که Bixby Voice در دریافت فرمان ها آن چنان هم بی نقص - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیست. گاهی اوقات دستیار صوتی بیکسبی قادر به انجام دستورات شما نبوده، متوجه لهجه شما نمی شود و نمی تواند هیچ کاری انجام دهد. به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عبارت دیگر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بهتر است به هنگام کار با بیکسبی از جملات بلند و بسیار پیچیده استفاده نکنید و کلمات را صدای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رسا ادا کنید تا بدین وسیله این دستیار هوشمند دچار خطا نشود.

3- بیکسبی از اشتباه هایش درس می گیرد

در حالی که به نظر می رسد دستیار صوتی بیکسبی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زمان بتا تا به الان با پیشرفت های چشمگیری همراه بوده است اما باید بگوییم که هنوز هم درک درستی از برخی فرمان ها ندارد و غالباً برخی لهجه ها را نمی فهمد.

Bixby Voice در دریافت فرمان ها آن چنان هم بی نقص نیست.

اینجاست که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یکی از ویژگی های فوق العاده بیکسبی خود را نشان می دهد؛ این دستیار صوتی قادر است از اشتباهات خود درس بگیرد و آن ها - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را اصلاح کند.

برای بسیاری از دستورات می توانید بازخوردی را مبنی بر این که آیا بیکسبی فرمان شما را به درستی تفسیر و آن را انجام می دهد یا خیر، ارائه کنید. علاوه بر این قادر خواهید بود از طریق منوی بیکسبی به تاریخچه آن دسترسی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داشته باشید و دستورات گذشته را مرور نمایید. پس از آن امکان تصحیح اشتباهات صورت گرفته توسط Bixby Voice وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

بیکسبی نیز بر اساس تعاملاتی که کاربر با این دستیار صوتی داشته و چیزهایی که به آن یاد داده، سطح وی را افزایش می دهد و به اصطلاح کاربر را Levels Up می کند. بیکسبی آماده است تا از شما یاد بگیرد و بهبود یابد. این دستیار صوتی هوشمند قرار است به لهجه، شیوه های شخصی کاربران و دستورات مورد علاقه آن ها عادت کند.

4- شخصی سازی فرمان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ها

یکی از بهترین و لذت بخش ترین قابلیت های دستیار صوتی بیکسبی امکان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ایجاد فرمان های شخصی سازی شده است. علاوه بر فرمان هایی که به صورت پیش فرض برای بیکسبی وجود دارد، کاربر نیز می توان دستورات جدیدی را برای آن ایجاد کند. بدین وسیله کاربران می توانند بهره وری بیشتری از این دستیار هوشمند داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این قابلیت به شما اجازه می دهد تا میانبرهایی را ایجاد کنید که توانایی انجام سریع و دقیق کارها را داشته باشند. به عنوان مثال می توانید با تنظیم فرمان ساده Wake up از بیکسبی بخواهید تا وضعیت آب - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و هوا را به شما بگوید، تقویم را نشان تان بدهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و حتی موسیقی صبحگاهی مورد علاقه شما را پخش نماید.

5- بیکسبی با خانه هوشمند شما سازگاری دارد

ساسمونگ  از مدت ها قبل به خوبی توانسته جای پای خود را در زمینه خانه های هوشمند محکم کند. در سال های اخیر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شرکت SmartThing را خریداری کرد، به عرضه لوازم هوشمند پرداخت و همچنین ادغام دستگاه های شخص ثالث را نسبتاً آسان نمود.

با تکیه بر این اکوسیستم سامسونگ قصد دارد بیکسبی را به مرکز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - محصولات خانگی هوشمند خود تبدیل کند. عرضه بسیاری از محصولات هوشمند سامسونگ در بازارهایی که تولیداتی چون Google Home و Amazon Echo در آن ها جایی ندارند، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - یک مزیت بزرگ برای این شرکت محسوب می شود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

در رابطه با همین موضوع باید بگوییم که بیکسبی قابلیت اتصال به اپلیکیشن مرکزی Samsung Connect که به منظور مدیریت خانه های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هوشمند کابران توسعه داده شده است را دارد. پس از اتصال کاربران می توانند با استفاده از فرمان های صوتی دستگاه های هوشمند خانه خود را کنترل نمایند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

از آن جا که Samsung Connect با بیش از 100 دستگاه مختلف سازگار است می توانیم آینده روشنی را برای دستیار صوتی بیکسبی و خانه های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هوشمند متصور شویم. همانطور که گفتیم با تکیه بر این اکوسیستم کمپانی سامسونگ قصد دارد دستیار صوتی بیکسبی را به مرکز محصولات خانگی هوشمند خود تبدیل و بدین وسیله انجام کارها را ساده تر از گذشته کند.

آیا بیکسبی ارزشش را دارد؟

متأسفانه بیکسبی در تشخیص - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برخی لهجه ها اصلاً خوب عمل نمی کند. همین امر می تواند به یک کابوس برای کاربرانی بدل شود که نمی توانند لهجه انگلیسی را به درستی ادا کنند. بیراه نگفته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ایم اگر بگوییم که قابلیت Bixby Voice توانسته تا دستیار هوشمند بیکسبی را جذاب تر از گذشته کند و کاربران زیادی را به سوی استفاده از آن سوق دهد.

با این حال مشکلاتی که در تشخیص صدا وجود دارد ممکن است تجربه استفاده برخی کاربران از قابلیت Bixby Voice این دستیار هوشمند را تضعیف نماید. آیا فکر می کنید که Bixby Voice ارزش صبر کردن را داشت؟ در بخش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نظرات تجربیات خود را با ما - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیگر کاربران دیجیاتو به اشتراک بگذارید و از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نقاط مثبت و منفی این دستیار هوشمند بگویید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone