🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42043.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

رتبه نخست سنگاپور در انجام حملات سایبری در سطح دنیا

به تازگی شرکت نرم افزاری «Check point» که تعداد حملات سایبری در سطح دنیا را بررسی می کند، گزارش کرده که سنگاپور در زمینه تعداد حملات سایبری انجام شده، از روسیه، چین و آمریکا نیز ...

به تازگی شرکت نرم افزاری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - «Check point» که تعداد حملات سایبری در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سطح دنیا را بررسی می کند، گزارش کرده که سنگاپور در زمینه تعداد حملات سایبری انجام شده، از روسیه، چین و آمریکا نیز سبقت گرفته و در صدر دنیا قرار گرفته است.

بر اساس گفته های سخنگوی شرکت چک پوینت، این مسئله با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توجه به وسعت بسیار کم این کشور جنوب شرق آسیا و نیز میزان اطلاعات تبادل شده آن با سایر کشورها، عجیب به نظر می رسد. البته نباید فراموش کرد که سنگاپور به عنوان یکی از هاب های اقتصادی آسیا، از حجم تبادل داده بالایی برخوردار است.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که به منظور محافظت از نیروهای مسلح در مقابل حملات سایبری، در فروردین ماه سال جاری، این کشور «سازمان دفاع سایبری» خود را تأسیس کرد.

این آمار از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روز دوشنبه 27 شهریور ماه منتشر شده و حتی تا 2 هفته قبل از آن نیز سنگاپور در لیست 5 مورد بالای جدول قرار داشته است. لازم است اشاره کنیم که این اطلاعات توسط سرویس های ویروس یابی آنلاین و نیز گزارشات نرم افزار های امنیتی به دست آمده است.

هنوز هیچ مقام رسمی این کشور در این مورد اظهار نظر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone