🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42048.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه مقاومت گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس در تست سقوط [تماشا کنید]

بسیاری از افراد معتقدند که بنچمارک های نرم افزاری برای مقایسه دو محصول از دو پلتفرم مختلف چندان عادلانه نیستند و تفاوت عملکرد واقعی را نشان نمی دهند. این حرف تا حد زیادی صحیح است ...

بسیاری از افراد معتقدند که بنچمارک های نرم افزاری برای مقایسه دو محصول از دو پلتفرم مختلف چندان عادلانه نیستند و تفاوت عملکرد واقعی را نشان نمی دهند. این حرف تا حد زیادی صحیح است اما درباره کیفت ساخت و مقاومت فیزیکی بدنه چه طور؟

مطمئناً در تست های سنجش مقاومت بدنه، سیستم عامل موجود روی تلفن همراه نقش چندانی نداشته و می توان گفت چنین آزمایشاتی (حداقل به نسبت بنچمارک ها) تا حدودی عادلانه تر هستند.

نتایج تست های مقاومت ممکن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بسته به شرایط اندکی تغییر کنند

البته باید در نظر داشت که حتی در آزمون مقاومت فیزیکی نیز احتمال نابرابری برخی شرایط (مانند زاویه دقیق برخوردها) وجود داشته و نمی توان با قاطعیت گفت که نتیجه تست های سقوط در همه موارد کاملاً یکسان هستند؛ با این حال انجام آزمایشاتی از این دست برای علاقه مندان به دنیای فناوری جالب توجه بوده و تماشای ویدیوی آنها خالی از لطف نیست.

وبسایت «Hot Hardware» نیز در همین زمینه دو دستگاه از جدیدترین محصولات بازار موبایل یعنی «گلکسی نوت 8» و «آیفون 8 پلاس» را در یک تست سقوط (با شرایط برابر) در مقابل یکدیگر قرار داده تا مقاومت محصولات جدید رهبران صنعت را با هم مقایسه کند.

همان طور که در ویدیو مشاهده کردید، تلفن های های مورد آزمایش (تا پیش از راند آخر) رقابت تقریباً نزدیکی داشتند اما در مرحله نهایی و تست 10 مرحله - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ای سقوط روی سطح فولادی، آیفون 8 پلاس نتوانست تا پایان کار مقاومت کند و حتی در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - یکی از سقوط ها، بخشی از شیشه پنل پشتی آن به کلی از بدنه جدا شد و به زمین افتاد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

گفتنی است اپل پیش از این ادعا کرده بود که شیشه های به کار رفته در آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، مقاوم ترین نمونه ها در میان تمامی تلفن های همراه موجود در بازار هستند که با توجه به نتایج تست، جای تأمل دارد. در ادامه جدول امتیازات کسب شده را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone