🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42078.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه 18.3 از لینوکس مینت با نام «Sylvia» معرفی شد

«کلِمنت لوفور» بنیان گذار لینوکس مینت با اعلام تاریخ عرضه نسخه 18.3 در اواخر پاییز، اظهار داشت که نام نسخه جدید سیستم عامل مذکور (که مانند ورژن های قبلی یک اسم دخترانه با حرف S ...

«کلِمنت لوفور» بنیان گذار لینوکس مینت با اعلام تاریخ عرضه نسخه 18.3 در اواخر پاییز، اظهار داشت که نام نسخه جدید سیستم عامل مذکور (که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مانند ورژن های قبلی یک اسم دخترانه با حرف S است) «Sylvia» خواهد بود.

علاوه بر اسم جدید، آقای لوفور از حضور دو ابزار پشتیبان گیری، ابزارهای جدید گزارش سیستمی و پیشرفت های محیط دسکتاپ «Cinnamon» نیز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خبر داد و گفت نرم افزارهایی مانند «Driver Manager» هم شامل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به روزرسانی شده اند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

سیلویا از دو ابزار پشتیبان‌گیری mintBackup و Timeshift بهره می‌برد

به گفته لوفور، سیلویا از دو ابزار پشتیبان گیری به نام های «mintBackup» و «Timeshift» بهره می برد که مورد دوم برای تهیه «Snapshot» (یک کپی از تنظیمات و نرم افزارهای سیستم در یک لحظه) به کار گرفته شده و تیم لینوکس مینت قصد دارد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در همکاری با توسعه دهنده آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - علاوه بر ارتقاء عملکرد، پشتیبانی از فناوری پردازش تصویر با رزولوشن بالای «HiDPI» را نیز ممکن کند.

در زمینه ابزار گزارش سیستم هم «mintReport» در نسخه 18.3 لینوکس مینت تعبیه شده که البته هنوز به صورت کامل توسعه نیافته، اما در حال حاضر قادر به جمع آوری و طبقه بندی گزارش خرابی و کرَش کردن اپلیکیشن ها، و ارسال آن به توسعه دهندگان برای رفع ایرادات خواهد بود.

در نهایت ورژن 3.6 از رابط دسکتاپ «Cinnamon» برای سیلویا در نظر گرفته شده که با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی از «HiDPI» محیط زیباتری (خصوصاً در نمایشگرهای رده بالا) داشته و ماژول تنظیمات آن به کلی مورد بازنگری قرار گرفته است. همچنین افزونه های اپلیکیشن مدیریت فایل «Nemo» نیز حالا بهینه تر شده اند و در منوی نرم افزار انباشته نخواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone