🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42067.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

استفاده از صوت برای انتقال پول در اپلیکیشن جدید پرداخت گوگل

دولت هند سال گذشته با ارزش ترین اسکناس های این کشور را به منظور مبارزه با فساد مالی و پولشویی باطل کرد و این مساله باعث افزایش چشمگیر تراکنش های دیجیتالی در این کشور شد. ...

دولت هند سال گذشته با ارزش ترین اسکناس های این کشور را به منظور مبارزه با فساد مالی و پولشویی باطل کرد و این مساله باعث افزایش چشمگیر تراکنش های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دیجیتالی در این کشور شد. حالا خبر می رسد گوگل اپلیکیشنی به نام Tez را در این کشور معرفی کرده که امکان انتقال پول از طریق صوت را برای کاربران موبایل 55 بانک مختلف فراهم می کند.

300 میلیون موبایل هوشمند در هند وجود دارد

این اپلیکیشن به NFC نیاز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ندارد و با استفاده از صوت موبایل های فرستنده و گیرنده پول - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را به هم متصل می کند. تکنولوژی بکار رفته در Tez شبیه اپلیکیشن Chirp است که داده هایی مثل عکس را از طریق صوت به اشتراک می گذارد. این صوت از طریق فرکانس اولتراسونیک منتقل شده و در محدوده شنوایی انسان قرار ندارد. تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربیسیستم امنیتی به کار رفته در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این اپلیکیشن «Tez Shield» نام دارد که توسط گوگل طراحی شده و در کنار حفاظت از اطلاعات مالی کاربر از تقلب جلوگیری می کند. طراحی Tez مشابه برنامه های چت بوده و تراکنش های صورت گرفته را در قالب گفتگو به نمایش می گذارد.تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربیگفتنی است در هند نزدیک به 300 میلیون موبایل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هوشمند وجود دارد که اغلب آن ها میان رده بوده و از NFC برخوردار نیستند، گوگل نیز با آگاهی از این مساله در کنار اپلیکیشن پرداخت Android Pay که به NFC نیاز دارد، Tez را معرفی کرده که بدون نیاز به NFC امکان لینک کردن حساب های کاربر از 55 بانک هندی فعال در سیستم UPI (واسط پرداخت یکپارچه) را فراهم می کند.

این اپلیکیشن در نسخه های اندروید و iOS توسعه یافته و به زودی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در کشورهای در حال توسعه دیگری از قیبل ویتنام، اندونزی و تایلند منتشر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone