🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42046.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

جایگاه ایران در سرعت اینترنت جهانی کجاست؟

موسسه «آکامای تکنولوژی» گزارش مفصلی در مورد سرعت اینترنت جهان منتشر نموده است که در آن به مقایسه پارامترهای مهم کشورها با یکدیگر در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ می پردازد. [caption id="attachment_537869" align="aligncenter" width="747"] ...

موسسه «آکامای تکنولوژی» گزارش مفصلی در مورد سرعت اینترنت جهان منتشر نموده است که در آن به مقایسه پارامترهای مهم کشورها با یکدیگر در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ می پردازد.

این موسسهٔ آمریکایی، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هر سه ماه در سال گزارشاتی از میانگین سرعت اینترنت کشورهای مختلف ارائه می کند. این تحلیل که براساس بررسی ۲۰۰ هزار میلیارد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درخواست از ۱۴۹ کشور جهان آماده شده است، آمار جالبی به شرح ذیل ارائه می‌کند:

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
کره جنوبی که سال‌هاست در رتبه اول این لیست قرار دارد بازهم پرسرعت ترین کشور در این مقایسه است.
  • سرعت میانگین اینترنت جهان در این مدت ۷.۲ مگابیت‌ بر ثانیه بود که نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - است.
  • از میان ۱۴۹ کشور مورد بررسی تعداد ۹۶ کشور در متوسط سرعت اتصال پیشرفت شایانی داشته‌اند.
  • میانگین بیشترین سرعت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اتصال کشورها نسبت به سال قبل با رشد ۲۸ درصدی به ۴۴.۶ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مگابیت بر ثانیه رسیده است.
  • کره - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - جنوبی هنوز رکورد بیشترین سرعت میانگین میان کشورها را با معدل ۲۸.۶ مگابیت بر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ثانیه حفظ نموده اما این سنگاپور است که سریع‌ترین اتصال را با سرعت ۱۸۴.۵ مگابیت بر ثانیه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به ثبت رسانده است.
  • این نخستین باری است که آمریکا در لیست ده کشور پر سرعت قرار می گیرد. این کشور با ۲۲ درصد افزایش میانگین سرعت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اینترنت برخلاف آمارهای قبلی به این جمع پیوسته است.

۹۶ درصد از کاربران کره جنوبی از اینترنت بالای ۴ مگابیت بر ثانیه استفاده می‌کنند

این تحلیل نشان می دهد ۶۲.۶ درصد از اتصال های اینترنت در کره جنوبی بالای ۱۵ مگابیت برثانیه هستند. همچنین ۹۶.۷ درصد از کاربران در این کشور از اینترنت ۴ مگابیت برثانیه استفاده می کنند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
رتبه بندی میانگین سرعت اتصال به اینترنت در کشورهای خاورمیانه و آفریقا

با نگاهی کلی به این گزارش مفصل می‌توان نتیجه گرفت کشورهای آسیای شرقی مانند کره جنوبی، هنگ کنگ، سنگاپور و ژاپن و همچنین کشورهای منطقه اسکاندیناوی نظیر نروز، سوئد، فنلاند و دانمارک از جمله کشورهای پرسرعت جهان به شمار می روند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
رتبه بندی بیشترین سرعت اتصال اینترنت در حوزه خاور - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میانه و آفریقا

درباره آمار کشور خودمان نیز می‌بینیم که ایران با میانگین سرعت ۴.۷ مگابیت بر ثانیه با وجود پیشرفت ۱۴ درصدی نسبت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به سه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ماهه قبلی و همچنین رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال قبل، رتبه ۱۰۷ ام را از میان ۱۴۹ کشور جهان را کسب نموده است.

ایران با سرعت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - میانگین ۴.۷ مگابیت ثانیه در رتبه ۱۰۷ جهان را بخود اختصاص داده است

جالب است بدانید که خوشبختانه ۶۱ درصد از اتصالات ایران به اینترنت با سرعتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بالاتر از ۴ مگابیت بر ثانیه بوده  و در رتبه ۹‍۱ جهان قرار می‌گیرد اما تنها ۱.۳ درصد از این اتصالات سرعتی بیش از ۱۰ مگابیت بر ثانیه داشتند که نسبت به سه ماهه قبلی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ۶ درصد کاهش یافته است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
نمودار مقایسه سرعت اتصال ایران با کشورهای حوزه خاور میانه

با مشاهده این آمار به اهمیت اقدامات اخیر وزیر ارتباطات در زمینه اصلاح و ارزان شدن تعرفه‌های اینترنت کشور پی میبریم. چراکه هنوز در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مقایسه با کشورهای متوسط در زمینه نوع و سرعت اتصال، فاصله بسیار زیادی داریم و به اقدامات بسیاری برای عملی شدن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - وعدهٔ رسیدن به سرعت متوسط ۲۰ مگابیت بر ثانیه نیازمندیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone