🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11232.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ می‌تواند تلویزیون‌های سرقت شده را از راه دور غیرفعال کند

سامسونگ اعلام کرده در صورتی که متوجه شود تلویزیونی به سرقت رفته است، می‌تواند از راه دور آن را از کار بیندازد. این قابلیت که «Television Block Function» نام دارد، اخیرا برای تلویزیون‌های سامسونگ در ...

سامسونگ اعلام کرده در صورتی که متوجه شود تلویزیونی به سرقت رفته است، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - می‌تواند از راه دور آن را از کار بیندازد. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - این قابلیت که «Television Block Function» نام دارد، اخیرا برای تلویزیون‌های سامسونگ در آفریقای جنوبی فعال شده است.

در موجی از اعتراضات در آفریقای جنوبی، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - تعدادی از تلویزیون‌های سامسونگ از انبار این کمپانی در این کشور به سرقت رفتند. حالا سامسونگ می‌گوید می‌تواند این تلویزیون‌ها را غیرفعال کند و چنین ویژگی بطور پیش فرض روی تمام تلویزیون‌های این کمپانی قرار دارد.

به گفته - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - کره‌ای‌ها این ویژگی از این موضوع که تلویزیون توسط صاحبش و فردی که آن را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - خریده استفاده می‌شود، اطمینان حاصل می‌کند. با این وجود نمی‌دانیم سامسونگ می‌خواهد از چنین قابلیتی برای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - مقابله با سرقت‌های بزرگ مانند دزدی از انبارها استفاده کند یا اینکه به کمک مشتریان عادی هم می‌رود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان

برای اینکه قابلیت TV Block Function کار کند، سامسونگ به شماره سریال تلویزیون سرقتی نیاز دارد. زمانی که یک تلویزیون به اینترنت وصل شود، شماره سریال - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - آن با لیستی که در سرور سامسونگ قرار دارد، مقایسه می‌شود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - و اگر تطابق پیدا شود، تمام - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - تلویزیون را غیرفعال می‌کند.

غیرفعال کردن تلویزیون‌های سرقتی در آفریقای جنوبی نباید برای سامسونگ کار سختی باشد چرا که آن‌ها از انبار این کمپانی دزدیده شده‌اند. بنابراین کره‌ای‌ها می‌توانند موجودی انبارش را ردیابی کند.

با این وجود، شاید سامسونگ قابلیتی را در اختیار کاربران قرار دهد که اگر تلویزیون آن‌ها به سرقت رفت، شماره سریال آن را در اختیار کمپانی قرار دهند تا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - آن را از راه دور غیرفعال کند. البته هنوز نمی‌دانیم کره‌ای‌ها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - به دنبال ارائه چنین سرویسی هستند یا خیر.

در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - نهایت سامسونگ گفته اگر تلویزیونی به اشتباه در آفریقای جنوبی غیرفعال شود، افراد می‌توانند با ارسال مدارکی که ثابت کند چنین تلویزیونی خریداری شده، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر سنقر استان کردستان - آن را دوباره فعال کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone