🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32361.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پاکسازی زباله دان بزرگ اقیانوس آرام از پلاستیک به زودی آغاز می شود

شرکت Ocean Cleanup که حدود پنج سال قبل طرح خود را برای پاکسازی اقیانوس از زباله های مختلف ارائه کرد، اکنون می خواهد آخرین تغییرات را در این ایده پیاده سازی کرده و آن را ...

شرکت Ocean Cleanup که حدود پنج سال قبل طرح خود را برای پاکسازی اقیانوس از زباله های مختلف ارائه کرد، اکنون می خواهد آخرین تغییرات را در این ایده پیاده سازی کرده و آن را به مرحله اجرا درآورد. طی سال جاری میلادی پروژه مورد بحث در زباله دان بزرگ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - اقیانوس آرام اجرا می شود که با بهره گیری از نیروی باد و امواج سطحی، زباله های پلاستیکی را به شکل خودکار جمع آوری کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان

فرایند تحقیق و توسعه طرح جمع آوری زباله از سطح اقیانوس ها بسیار طولانی و پر هزینه است. در ابتدا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - قرار بود ایستگاه های ثابتی در موقعیت های خاص نصب شوند و با بهره گیری از امواج دریا، زباله ها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - را جمع کنند. این ایستگاه ها باید در کف - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - اقیانوس و عمق چهار کیلومتری مهار می شدند، که فرایند نصب و نگهداری را با مشکل مواجه می کرد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان

در طرح جدیدتر، ایستگاه ها با استفاده از لنگرهایی در عمق 600 متری مهار می شوند و کل سیستم Ocean Cleanup می تواند همراه با جریان آب، جابجا شود، اما به خاطر اثر باد و امواج سطحی، حرکت سیستم سریع تر از حرکت زباله هاست و نتیجه کار چندان مطلوب نخواهد بود. به همین دلیل نهایتاً طراحان پروژه از خیر لنگر گذشتند و سیستم را به طور کامل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - روی آب شناور کردند. در این حالت، سیستم U شکل نقش فعال تری را ایفا کرده و مانند «پَک مَن آبی-بادی» زباله ها را می خورد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان

پلاستیک جمع آوری شده توسط سیستم نهایتاً هر چند ماه یک بار توسط کشتی های مخصوص تخلیه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - شده و به مراکز بازیافت زمینی انتقال می یابد. یکی دیگر از ویژگی های سیستم Ocean Cleaner ماژولار بودنش است، یعنی می توان بسته به نیاز، ابعادش را تغییر داد. گفتنیست انرژی مورد نیاز تمام ابزارهای الکترونیکی نصب شده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - روی این سیستم از جمله حسگرها، دوربین ها، چراغ ها، ماژول های ناوبری، آنتن های ماهواره ای و غیره هم از طریق پنل های خورشیدی تأمین می شوند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان

شرکت Ocean Cleanup امیدوار است این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - سیستم هر پنج سال بتواند نیمی از زباله دان بزرگ اقیانوس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - آرام را پاکسازی کند. در ادامه می توانید ویدیویی از نحوه عملکرد این پَک مَن برگ را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone