🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30956.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آقایان بیشتر از خانم‌ها موبایل شریک زندگی خود را چک می‌کنند

پژوهشگران با انجام یک پروژه تحقیقاتی جدید متوجه شدند که آقایان بیشتر از خانم‌ها تلفن هوشمند و پروفایل های شبکه‌های اجتماعی شریک زندگی خود را چک می‌کنند. محققان برای پژوهش جدیدشان، به بررسی این مسئله میان ۱۷۰۰ ...

پژوهشگران با انجام یک پروژه تحقیقاتی جدید متوجه شدند که آقایان بیشتر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - از خانم‌ها تلفن هوشمند و پروفایل های شبکه‌های اجتماعی شریک زندگی خود را چک می‌کنند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان

محققان برای پژوهش جدیدشان، به بررسی این مسئله میان ۱۷۰۰ فرد آمریکایی که ۱۸ تا ۳۵ سال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - سن دارند، پرداختند و موفق شدند که آمار جالبی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - در این مورد بدست آورند.

بر اساس این آمار، خانم‌ها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - بسیار راحت‌تر از آقایان گوشی خود را در اختیار پژوهشگران قرار می‌دهند و آقایان سخت‌تر راضی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌شوند که تلفن هوشمندشان را در - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - اختیار دیگران قرار دهند. شاید بدین دلیل باشد که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - خانم‌ها بهتر می‌توانند - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - مسئله‌ی خطرناکی در گوشی شریک زندگیشان پیدا کنند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان

آنچه در بطن این تحقیق نمایان می‌شود، میزان نفوذ تلفن های هوشمند به زندگی ماست. اکنون گوشی‌ها به جزئی اساسی از زندگی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - روزانه ما بدل شده‌اند چرا که ۲۴ ساعته در نزدیکترین حالت ممکن به ما قرار دارند و لحظه‌ای نیست که از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - انها استفاده نکنیم.

بر اساس آمار بدست آمده ۷۰ درصد داوطلبین مرد، به گوشی شریکشان نفوذ کرده‌اند، در حالی است که تنها ۴۰ درصد خانم‌ها چنین رفتاری را پیش گرفته اند. علاوه بر این ۴۰ درصد آقایان بدون - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - اجازه چنین کاری کرده‌اند اما تنها ۲۴ درصد خانم‌ها، رضایت شریکشان را جلب نکرده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان

جالب اینجاست که ۵۰ درصد آقایان پسورد گوشی شریک زندگی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - خود را بلدند اما تنها ۳۳ درصد خانم‌ها مطلعند همسر یا نامزدشان چه رمز عبوری برای موبایل هوشمندشان انتخاب - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - کرده‌اند.

از آمار جالب دیگر می‌توان به این مطلب اشاره کرد که دو از سه کاربر این تحقیق مستقیماً سراغ اپلیکیشن واتس‌اپ رفتند تا پیغام های شریکشان را چک کنند و ۱ نفر از هر ۳ مرد این پژوهش سراغ آلبوم عکس گوشی همسر یا نامزدشان رفتند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان

تقریباً ۵۰ درصد آقایان سراغ شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام شریکشان رفتند. این در حالی است که تنها ۲۹ درصد خانم‌ها چنین کاری کردند. بطور کلی ۵۰ درصد افراد از نفوذ به گوشی شریکشان ناراحت شدند و موضوع ناخوشایندی در تلفن هوشمند آنها پیدا کردند. پس نتیجه می‌گیریم اگر بخواهیم از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر صایین قلعه استان زنجان - زندگیمان لذت ببریم بهتر است سراغ گوشی شریک زندگیمان نرویم. نظر شما چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone