🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30962.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیا تنها در ایران میانگین سرعت وای فای از موبایل کمتر است؟

این فرضیه که یک وای فای مطلوب از نظر سرعت شبکه های سلولی را مغلوب خواهد کرد وسوسه کننده به نظر می رسد اما این مساله در بسیاری کشورها صحت ندارد. OpenSignal اخیرا مطالعه ای ...

این فرضیه که یک وای فای مطلوب از نظر سرعت شبکه های سلولی را مغلوب خواهد کرد وسوسه کننده به نظر می رسد اما این مساله در بسیاری کشورها صحت ندارد.

OpenSignal اخیرا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - مطالعه ای را برای مقایسه سرعت این فناوری ها صورت داده و بر اساس آن در ۳۳ کشور واقع در آفریقا، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه میانگین سرعت وای فای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - از شبکه های موبایل کمتر است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران
سرعت دانلود موبایل (نارنجی)، سرعت دانلود وای فای (آبی)

نکته جالب چشمگیر بودن تفاوت سرعت بین این دو گزینه است، برای مثال در کشورهایی نظیر ایران، استرالیا، اتریش، عمان و جمهوری چک نرخ انتقال داده در شبکه های موبایل به صورت میانگین چندین مگابیت در ثانیه از وای فای سریعتر است.

در نمودار فوق میانگین سرعت دانلود با اینترنت وای فای در ایران ۵.۱ مگابیت در ثانیه و سرعت دانلود شبکه موبایل ۱۳.۴ مگابیت در ثانیه است و با توجه به اختلاف ۸.۳ مگابیتی میان این دو گزینه ایران در رده هشتم لیست قرار گرفته است.

کشورهای بسیار دیگری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - وجود دارد که در آنها شبکه سلولی در برابر سرعت وای فای حرفی برای گفتن ندارد. این موارد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - اغلب مستلزم زیرساخت و پهنای باند خانگی پیشرفته است که در هنک کنگ، کره جنوبی و ایالات متحده به چشم می خورد. با این حال LTE گاهی در سرعت دانلود نیز برتری قبال توجهی دارد و در کشوری مثل لبنان سرعت دانلود داده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - ها تا ۲۵ مگابیت بر ثانیه از وای فای سریع تر است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران
تفاوت سرعت دانلود lte با وای فای (مگابیت در ثانیه)

نتایج این مطالعه باعث شده که OpenSignal به کاربران و شرکت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - های تولید کننده تجهیزات مخابراتی توصیه کند در پیش فرض های خود مبنی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - بر اینکه همیشه وای فای گزینه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - بهتری است، تجدید نظر کنند. شاید این فکر در ابتدای عصر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - اسمارت فون ها صدق می کرد اما LTE این بازی را عوض کرد. علاوه بر این وای فای هم مشکلات خاصی مثل شلوغی بیش از حد شبکه دارد.

از سوی دیگر با معرفی نسل پنجم شبکه های سلولی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - و سرعت گیگابیتی آن، توان آنها به وای فای خواهد چربید. هرچند وای فای مزایای خاص خود را برای شبکه های محلی و مکان های با نرخ انتقال محدود دارد اما در آینده شاهد افزایش کاربرانی خواهیم بود که به شبکه های سلولی روی می آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone