🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30958.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پرچمداری با ۱۶ دوربین ؛ ایده احتمالی ال جی برای موفقیت در بازار موبایل

به نظر می‌رسد کمپانی ال جی که پیشتر زودتر از دیگر تولیدکنندگان موبایل، سراغ دوربین دوگانه رفت، قصد دارد بار دیگر پیشتازی خود را در این زمینه حفظ کند و اولین شرکتی باشد که ۱۶ ...

به نظر می‌رسد کمپانی ال جی که پیشتر زودتر از دیگر تولیدکنندگان موبایل، سراغ دوربین دوگانه رفت، قصد دارد بار دیگر پیشتازی خود را در این زمینه حفظ کند و اولین شرکتی باشد که ۱۶ دوربین را کنار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم روی یک تلفن هوشمند قرار می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

این تولید کننده کره‌ای که اخیراً نوآوری های کمتری در توسعه‌ی موبایل‌های جدیدش به کار می‌برد، به احتمال قوی می خواهد از این ارقام استفاده تبلیغاتی کرده و گوی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سبقت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را از دیگر رقبا برباید تا بار دیگر ال جی را به رقیب قابل توجهی برای دیگر شرکت‌ها بدل کند.

حال پتنت جدید منتشر شده از این کمپانی نشان می‌دهد که چطور می‌توان ۱۶ سنسور و لنز را کنار هم روی یک تلفن هوشمند قرار داد و از آنها قرار است به چه نحوی استفاده شود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

آنچه مشخص شده این است که گوشی مذکور قرار نیست - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - زیبایی ظاهری خاصی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - داشته باشد اما می‌تواند تصاویر یا عکس‌های بسیار زیبا و با کیفیتی را  تهیه کند. تصور کنید که ۱۶ لنز دوربین به صورت ماتریسی ۴ در ۴ کنار یکدیگر قرار بگیرند و آرایه‌ی دوربین هواوی میت ۲۰ را در اندازه‌ای بسیار بزرگتر شبیه سازی کنند.

از سوی دیگر تصور کنید که این آرایه‌ی متشکل از ۱۶ لنز دوربین در گوشه‌ی بالایی چپ موبایل قرار بگیرد. بدین صورت که انحنای - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - قرارگیری هر کدام از آنها موجب شود که سنسورها جهت مخصوص به خود را فیلمبرداری کنند. این تصوری است که ال جی از موبایل‌های آینده درنظر دارد و بدین شکل می‌خواهد ۱۶ نقطه‌ی دید مختلف را برای کاربر فراهم کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان

بدین ترتیب کاربر قادر خواهد بود از میان ۱۶ تصویر گرفته شده بهترین گزینه از لحاظ زاویه را انتخاب کند. کاربر حتی می‌تواند با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - استفاده از تعدادی عکس، تصویری محترک از سوژه تهیه نماید.

در این پتنت به ایده‌های عجیبی هم اشاره شده، برای مثال کاربر می‌تواند در یک عکس، زاویه‌ی تصویر گرفته شده از سوژه‌ای به خصوص را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - تغییر دهد. البته این گوشی‌ بهرمند از ۱۶ دوربین هنوز در حد ایده باقی مانده و گزارشی از توسعه‌ی چنین محصولی بگوش نمی رسد اما اگر ال جی بخواهد چنین موبایلی تولید کند، عکس العمل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بندرترکمن استان گلستان - دیگر شرکت‌ها به آن می‌تواند جالب باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone