🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28045.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

این سنگهای ۲۵ تنی را می‌توان با دست خالی جابجا کرد [تماشا کنید]

اخیراً محققان توانسته‌اند سنگهای ۲۵ تنی را با طراحی عملی خاصی بسازند که افراد به راحتی بتوانند آنها را با دست جابجا کنند. این محققان سعی داشتند که راهکارهای پیشینیان برای جابجایی سنگ‌های بسیار سنگین ...

اخیراً محققان توانسته‌اند سنگهای ۲۵ تنی را با طراحی عملی خاصی بسازند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران - که افراد به راحتی بتوانند آنها را با دست جابجا کنند. این محققان سعی داشتند که راهکارهای پیشینیان برای جابجایی سنگ‌های بسیار سنگین را بررسی کنند و در این حین موفق شدند به طراحی خاصی برای اشیائ سنگین دست بیایند. آنها برای اثبات یافته‌های خود ویدیوی باور نکردنی متفاوتی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

بدین ترتیب متخصصان می‌توانند از این سیستم برای طراحی و ساخت سازه‌های ساختمانی سنگین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران - در محیط‌های کوچک که امکان استفاده از ماشین آلات سنگین وجود ندارد، بهره ببرند. علاوه بر این می‌توان بدین شکل سازه‌های سنگینی با قابلیت حمل انسانی ساخت و برای مقاصد خاصی نظیر سیلبند از آنها استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران

محققان آزمایشگاه Matter Design با همکاری متخصصین ساختمانی CEMEX سازه‌های بزرگ بتنی خاصی توسعه داده‌‌اند که می‌توان آنها را با دست خالی جابجا کرد. این گروه تحقیقاتی سعی کرده از سازه‌های سنگین قدیمی نظیر Stonehenge یا مجسمه‌های بزرگ Moai الهام بگیرند و سازه‌های جدیدی بسازند که پیش از این تصور می‌شد تنها به کمک ماشین آلات سنگین می‌شد آنها را جابجا کرد.

این گروه تحقیقاتی در سال ۲۰۱۴ میلادی، بررسی خود آغاز کرد و سعی داشت ببیند تمدن‌های قدیمی چگونه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران - موفق شدند بدون استفاده از تجهیزات مدرن نظیر جرثقیل یا - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران - ماشین آلات سنگین، سازه‌های ساختماعی بزرگی بسازند. آنها پس از بررسی نحوه طراحی سازه‌های بزرگ قدیمی سعی کردند، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران - یافته‌های خود را آزمایش کنند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران

بدین ترتیب سازه‌های بزرگی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران - بر اساس معماری قدیمی خلق نمودند و در کمال تعجب مشاهده کردند که این سازه‌های سنگین بتی (که برخی از آنها ۲۵۰ تن وزن داشتند) به راحتی و با استفاده از دست قابل جابجایی کردن هستند.

شاید نکته‌ی خاصی که ویژگی مانور قابل توجهی به این سازه‌ها داده است، مرکز جرم به دقت محاسبه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران - شده برای آنها باشد که ثابت و مانورپذیری غیر قابل باوری به این سازه‌های سنگین و ۲۵ تنی داده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر جویبار استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone