🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18287.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آذری جهرمی به دلیل «فیلتر نکردن اینستاگرام» به بازپرسی فراخوانده شد

قوه قضاییه علیه وزیر ارتباطات اعلام جرم کرده و آذری جهرمی باید برای پاسخ به سوالات بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه در دادسرا حضور یابد. اعلام جرم دادستان کل کشور شامل محورهایی چون: استنکاف از اجرای ...

قوه قضاییه علیه وزیر ارتباطات اعلام جرم کرده و آذری جهرمی باید برای پاسخ به سوالات بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - در دادسرا حضور یابد.

اعلام جرم دادستان کل کشور شامل محورهایی چون: استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام علی‌رغم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - حکم صادره، استنکاف از اجرای دستورات مقام‌های دولتی که اشاره به ابلاغ رییس مرکز ملی فضای مجازی به وزارت ارتباطات برای کاهش پهنای باند بین‌الملل و محدودسازی پیام رسان‌های خارجی دارد؛ عدم اجرای مصوبات شورای عالی فضای مجازی از جمله مصوبه سال ۹۱ شورا در مورد انسداد فیلترشکن‌ها و VPNها و همچنین مصوبه حمایت از پیام‌رسان‌های بومی است.

خبرگزاری برنا همچنین اعلام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرده که رسیدگی به شکایت مردم اهواز و چند شهر دیگر از وزیر ارتباطات، شکایت جواد جاویدنیا معاون سابق دادستان کل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - کشور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - از جهرمی و نیز شکایت سازمان صداوسیما از جهرمی در مورد اظهار نظر او در مورد بازپس‌گیری فرکانس‌های باند ۷۰۰و۸۰۰ - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - از دیگر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - اتهامات وزیر ارتباطات طرح شده است.

در دولت قبلی نیز «محمود واعظی» وزیر ارتباطات پیشین کشور توسط دادستانی به خاطر عدم فیلترینگ اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - و مسدود سازی کانال‌های تلگرامی و موارد مشابه دیگر تهدید به اعلام جرم شده بود که این اتفاق هرگز رخ نداد اما به نظر می‌رسد این‌بار جهرمی باید - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - به دادسرای رسانه برود و شکایت انجام شده است.

گفتنیست در آبان ماه سال گذشته بسیاری از رسانه‌های اصولگرا جهرمی را محکوم به این کردند که از دستورها سرپیچی کرده است. جهرمی در آبان ماه ۹۶ که اینترنت به مدت ۱۰ روز قطع شده بود پس از اتصال دوباره اینترنت در پست اینستاگرامی نوشت: «این ده روز اندازه ده سال برایم گذشت. امنیت مهم است ولی اگر در کنار آزادی باشد.» همچنین خاطر نشان می‌شود به گفته عبدالصمد خرم آبادی، معاون سابق دادستانی در فضای مجازی، به جهرمی و وزارت ارتباطات دستور فیلتر شدن اینستاگرام صادر شده اما آنها از این کار سرباز زده‌اند.

خاطرنشان می‌شود در مرداد ماه امسال نیز گروهی تحت عنوان «جبهه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - انقلاب اسلامی در فضای مجازی» نهضت شکایت از وزیر ارتباطات به خاطر عدم اجرای دستورات و مصوبات بویژه در مورد اینستاگرام راه انداختند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
آیا احیانا مطهری کوچصفهان هم تعمیر لباسشویی مجیک MCW-8512 هم دارید
پاسخ: بله در مطهری شهر کوچصفهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone