🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11126.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ امکان رزرو گلکسی زد فولد ۳ را پیش از رونمایی رسمی برای کاربران فراهم کرد

حدود ۱۰ روز مانده به مراسم آنپکد بعدی که در آن از محصولات جدید سامسونگ رونمایی خواهد شد، این شرکت صفحه‌ای را در وب‌سایت خود ایجاد کرده تا به مصرف‌کنندگان اجازه رزرو گلکسی زد فولد ...

حدود ۱۰ روز مانده به مراسم آنپکد بعدی که در آن از محصولات جدید سامسونگ رونمایی خواهد شد، این شرکت صفحه‌ای را در وب‌سایت خود ایجاد کرده تا به مصرف‌کنندگان اجازه رزرو گلکسی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - زد فولد ۳ را بدهد.

بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت سامسونگ، کسانی که گلکسی زد فولد ۳ را رزرو می‌کنند، حداکثر ۱۰۰ دلار برای تعویض گوشی‌های قدیمی با این محصول جدید تخفیف می‌گیرند و از سرویس یک ساله +Samsung Care به ارزش ۱۵۵ دلار بهره‌مند می‌شوند. به‌علاوه، سامسونگ پیشنهاد ویژه‌ای را به رزروکنندگان ارائه می‌کند تا بتوانند در دوره پیش‌خرید محصولات گلکسی را تهیه کنند.

سامسونگ برای تبلیغ گلکسی زد فولد ۳ در وب‌سایت خود نقل‌قول‌هایی را درباره نسل فعلی این گوشی تاشو ارائه کرده که از شبکه‌های اجتماعی این شرکت برداشته شده‌اند. برای مثال در یکی از این پیام‌ها توییتی از کاربری به نام BowzerJoe - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - دیده می‌شود که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - می‌گوید پس از تجربه گوشی تاشوی سامسونگ دیگر هرگز نمی‌خواهد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - گوشی عادی داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس

پیام بعدی از کاربری در وب‌سایت ردیت به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - نام flamo-damo است که می‌گوید: «این بدترین موبایلی است که تاکنون داشته‌ام. با این گوشی مردم همیشه مزاحمم می‌شوند.» البته سامسونگ طبیعتا در این‌جا از جنبه منفی این نقل‌قول را نیاورده و می‌خواهد نشان دهد که وقتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - کسی گوشی تاشوی این شرکت را تهیه می‌کند، به مرکز توجه هر جمع و گروهی تبدیل می‌شود.

گلکسی زد فولد ۳ احتمالا نمایشگر داخلی ۷.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نمایشگر خارجی ۶.۲ اینچی باز هم از نوع سوپر امولد خواه داشت. این گوشی با اسنپدراگون ۸۸۸ به - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید.

دوربین سه‌گانه این دستگاه در قاب عقب از یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر شیراز استان فارس - ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض میزبانی می‌کند. در بخش سلفی هم احتمالا یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر کار گذاشته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone