🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11130.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی احتمالا در آینده نسخه 5G گوشی P50 پرو را روانه بازار می‌کند

هواوی هفته گذشته سرانجام از گوشی‌های پرچمدار P50 و P50 پرو بدون پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد. حالا شایعه‌ای جدید از عرضه نسخه جدیدی از گوشی P50 پرو با پشتیبانی از شبکه 5G خبر ...

هواوی هفته گذشته سرانجام از گوشی‌های پرچمدار P50 و P50 پرو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسدآباد استان همدان - بدون پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد. حالا شایعه‌ای جدید از عرضه نسخه جدیدی از گوشی P50 پرو با پشتیبانی از شبکه 5G خبر می‌دهد.

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station» ادعا کرده نسخه دیگری از P50 پرو وجود دارد که از پردازنده کرین ۹۰۰۰ با مودم 5G بهره می‌برد. البته انتظار وجود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسدآباد استان همدان - چنین نسخه‌ای با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ را نمی‌توان داشت.

هنوز اطلاعاتی درباره زمان عرضه این مدل در دست نیست اما با توجه به اینکه P50 پرو تا ماه سپتامبر در کنار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسدآباد استان همدان - P50 به فروش نمی‌رسند، ممکن است این نسخه 5G احتمالا تا سه ماهه چهارم معرفی نشود. این منبع همچنین - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسدآباد استان همدان - تایید کرده که هواوی P50 پرو پلاس نیز در راه است.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر اسدآباد استان همدان

پس از تاخیرهای فراوان، هواوی هفته گذشته جدیدترین پرچمدارهای خود را معرفی کرد. با وجود عدم پشتیبانی آن‌ها از شبکه 5G، مدیر این کمپانی یعنی «ریچارد یو» اظهار کرده که شبکه 4G و Wi-Fi 6 در حال حاضر برای انجام تمام کارها کفایت می‌کنند.

عدم استفاده از مودم 5G در پرچمداری برای سال ۲۰۲۱، مطمئنا جذابیت این دستگاه‌ها را برای کاربران کاهش می‌دهد. اگرچه شبکه 5G هنوز در برخی کشورها توسعه پیدا نکرده، اما تقریبا تمام پرچمدارهای موجود در بازار از این شبکه پشتیبانی می‌کنند.

هر دو دستگاه سری P50 از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی بهره می‌برند و تنها دستگاه P50 پرو از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه‌ها از اسپیکر استریو و استاندارد IP68 بهره می‌برند که به معنای مقاومت آن‌ها در برابر آب و گرد و غبار است. برخلاف گذشته، هواوی می‌کند این پرچمدارهای جدید را در بازار جهانی عرضه کند، با این حال عدم تجهیز به مودم 5G و همچنین استفاده از سیستم عامل هارمونی بجای اندروید می‌توانند تاثیر منفی روی فروش آن‌ها داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone