🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11128.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بایننس باید تا دو هفته دیگر فعالیت‌های خود را در مالزی متوقف کند

مالزی جدیدترین کشوری است که به جنگ بایننس می‌رود، چرا که مقامات رگولاتوری این کشور این صرافی را به فعالیت غیرقانونی در مالزی متهم کرده و خواستار توقف کلیه فعالیت‌های آن شده‌اند. بر اساس اطلاعیه‌ای ...

مالزی جدیدترین کشوری است که به جنگ بایننس می‌رود، چرا که مقامات رگولاتوری این کشور این صرافی را به فعالیت غیرقانونی در مالزی متهم کرده و خواستار توقف کلیه فعالیت‌های آن شده‌اند.

بر اساس اطلاعیه‌ای که کمیسیون اوراق بهادار مالزی (SC) منتشر کرده، بایننس باید تمامی فعالیت‌های صرافی و نهادهای وابسته خود را در این کشور متوقف کند. این کمیسیون می‌گوید بایننس برخلاف هشدارهای قبلی مشغول فعالیت در مالزی بوده است. حدود یک سال پیش در گزارشی اعلام شده بود که بایننس مجوز فعالیت در مالزی را در اختیار ندارد.

بزرگ‌ترین صرافی دنیا حالا از روز سه‌شنبه به مدت ۱۴ روز کاری فرصت دارد تا وب‌سایت و اپلیکیشن خود را در مالزی غیرفعال کند و به کمپین‌های تبلیغاتی خود پیرامون خدمت‌رسانی در این کشور پایان دهد. مالزی از مدیرعامل بایننس هم خواسته تا پیگیر تبعیت کامل از قوانین باشد. رگولاتوری اوراق بهادار مالزی به شهروندان خود توصیه کرده که از سرمایه‌گذاری با پلتفرم این شرکت خودداری کنند چون - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان - فعالیت بایننس غیرقانونی تلقی می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان

سخنگوی بایننس در واکنش به این حکم می‌گوید آن‌ها فعالیتی در مالزی ندارند: «بایننس در همکاری با رگولاتورها در فضای این صنعت در حال ظهور رویکردی مشارکتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان - را در پیش می‌گیرد و به شکل جدی از قوانین تبعیت خواهد کرد. ما به‌طور فعال پیگیر سیاست‌ها، قوانین و مقررات در حال تغییر این صنعت جدید هستیم.»

فعالیت بایننس چند وقت پیش در بریتانیا، ژاپن و بخشی از کانادا متوقف شد. افزون بر این، هند هم ظاهرا در حال انجام تحقیقاتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان - پیرامون نقش بایننس در یک پولشویی بزرگ چینی است که شامل اپلیکیشن‌های شرط‌بندی می‌شود. به گفته منابع آگاه، اداره نظارتی وزارت امور مالی هند مدیران بایننس را برای ارائه توضیحات فراخوانده ولی پرونده هنوز در دست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان - تحقیق و بررسی قرار دارد.

این پرونده حول محور اپلیکیشن‌های شرط‌بندی چینی جریان دارد که در طول - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان - ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۰ میلیارد روپیه گردش مالی داشته‌اند. گفته می‌شود که مقامات به - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان - پولشویی از طریق صرافی رمزارزی هندی Wazirx مشکوک هستند؛ این صرافی در سال ۲۰۱۹ توسط بایننس خریداری شده بود. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر قزوین استان زنجان - با این حال، بایننس می‌گوید هیچ احضاریه‌ای در ماه ژوئن و ژوئیه دریافت نکرده و احضاریه‌ها فقط مربوط به Wazirx بوده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوردخت نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
شرکت شما طرفای قزوین هم اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در شهر قزوین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone