🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39485.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رندری از موتو ای ۵ ، اولین موبایل موتورولا با حسگر اثر انگشت در پنل پشتی منتشر شد

پس ازمعرفی موبایل‌های اقتصادی موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس در سال گذشته، شرکت‌های موتورولا و لنوو قصد دارند که تلفن هوشمند جدیدی از خانواده‌ی موتو معرفی کنند. در حالیکه هنوز این محصول ...

پس ازمعرفی موبایل‌های اقتصادی موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس در سال گذشته، شرکت‌های موتورولا و لنوو قصد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - دارند که تلفن هوشمند جدیدی از خانواده‌ی موتو معرفی کنند. در حالیکه هنوز این محصول به صورت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - رسمی معرفی نشده و حتی مشخصاتی از آن در دست نیست، اخیراً سایت هندی MySmartPrice رندری منتشر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - نموده که طراحی کلی این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - محصول را مشخص می‌کند.

این تلفن هوشمند جدید موتو ای ۵ نام داشته و سنسور اثر انگشت آن برخلاف مدل‌های موتو ای ۴ و موتو ای ۴ پلاس در پشت آن تعبیه شده است. به شکلی که لوگوی شرکت موتورولا روی آن نقش بسته است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان
بدنه پشتی مدل موتو ای ۴

البته این مدل اولین موبایل موتورولا نیست که از حسگر اثر انگشت در پشت بدنه بهره می‌برد و  مدل Atrix که در سال ۲۰۱۱ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - تولید شد این عنوان را به خود اختصاص داده است. جالب اینجاست Atrix دوسال قبل از اینکه اپل تکنولوژی TouchID را در آیفون‌هایش پایه ریزی کند، اولین موبایل اندرویدی بود که از احراز هویت به وسیله‌ی اثر انگشت بهره می‌گرفت.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان
موتو Atrix اولین موبایل اندرویدی که به حسگر اثر انگشت مجهز بود

اگر از تغییر محل حسگر اثر انگشت بگذریم، موتو ای ۵ بسیار به نسل قبلی موتو ای شباهت دارد تا آنجا که به مانند مدل‌های قبلی یک فلش LED، دوربین سلفی این محصول را همراهی می‌کند. از بررسی این عکس متوجه می‌شویم که نمایشگر این موبایل نسبت تصویر ۱۶:۹ خواهد داشت و میکروفون آن نیز در جلوی آن تعبیه شده است. در این عکس بدنه‌ی این محصول حالت فلزی دارد. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کردکوی استان گلستان - نکته ناراحت کننده این است که این کالا تنها به یک درگاه میکرو USB مجهز خواهد بود.

هنوز مشخصات دیگری از این محصول در دست نیست اما با توجه به سابقه‌ی لنوو  و موتورولا در تولید سری موتو ای، احتمالاً با یک موبایل اقتصادی دیگر سروکار خواهیم داشت. این گجت که قرار است به طور رسمی در فروردین ماه معرفی شود، هنوز قیمت معینی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حجت آباد کردکوی سرویس کار لباسشویی جنرال الکتریک دارید
پاسخ: بله در حجت آباد شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone